منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس در سنندج / تزریق بوتاکس تعریق کف دست

تزریق بوتاکس تعریق کف دست

تعریق بدن خصوصاً تعریق کف دست و پا به هایپرهیدروزیس یا تعریق بیش از حد خوانده می‌شود. بیماری هایپرهیدروزیس می‌تواند عوارضی را در پی داشته باشد که از این عوارض می‌توان به اضطراب و استرس زیاد، افزایش عفونت‌های پوستی، افزایش عارضه‌ی درماتیت اگزمایی، افزایش عارضه‌ی کرامپ های عضلانی اشاره کرد. راه‌حل‌های زیادی برای درمان این بیماری وجود دارد که می‌توان به عمل‌های جراحی که در طی آن غدد عرق کف دست و پا را برمی‌دارند، دارو درمانی و محلول درمانی و تزریق بوتاکس اشاره کرد.

تزریق بوتاکس یکی از روش‌هایی است که امروزه برای جلوگیری از تعریق نقاط مختلف بدن به کار گرفته می‌شود و مزیت‌های بسیار خوبی را برای افراد پس از استفاده به دنبال خواهد داشت. این روش امروزه برای افراد در سراسر جهان جذابیت‌های بسیار زیاد دارد به‌گونه‌ای که اکثر افرادی که امکان استفاده از آن را دارند به احتمال بسیار زیاد نسبت به استفاده و انجام آن اقدام خواهkد کرد. یکی از مزیت‌های این روش ماندگاری بالای آن می‌باشد. تزریق بوتاکس تعریق در سنندج توسط دکتر جمال الدین حسن زاده قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی با مطب دکتر حسن زاده و دریافت نوبت با شماره تلفن 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

مزیت‌های تزریق بوتاکس کف دست

بدون شک مزایایی که تزریق بوتاکس به کف دست دارد سبب شده تا افراد بسیاری به انجام چنین کاری روی بیاورند. از جمله مهم‌ترین مزیت آن نحوه تزریق بوتاکس کف دست است که بدون نیاز به عملیات سنگین و سخت و تنها با تزریق ماده بوتاکس توسط سرنگ انجام می‌گیرد. جلسه تزریق بوتاکس کف دست معمولاً به حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد. بعد از آن بیمار می‌تواند در روزهای آینده شاهد کاهش میزان تعریق در دست‌های خود باشد. طبق تمامی این گفته‌ها می‌توان مزیت‌های تزریق بوتاکس کف دست را در موارد زیر خلاصه کرد:

ناگفته نماند که مزایای تزریق بوتاکس کف دست تا حد زیادی به کیفیت ماده بوتاکس و انجام درست و اصولی مراحل تزریق نیز بستگی دارد. همچنین پزشکان توصیه می‌کنند تا برای حفظ نتایج حاصل از آن در فواصل زمانی مشخص و به طور مکرر تزریق بوتاکس به کف دست را انجام دهید.

تزریق بوتاکس تعریق کف دست

نحوه تزریق بوتاکس کف دست

در این روش، ابتدا پزشک متخصص ناحیه تحت درمان را بیحس می‌کند تا بیمار دردی حین تزریق احساس نکند.. سپس، ناحیه مورد نظر را بر اساس غدد تعرق، تقسیم ‌بندی می‌کند و با استفاده از سوزن‌های ظریف، فرآیند تزریق بوتاکس را آغاز می‌کند. بعد از تزریق بوتاکس کف دست، تعریق دست‌ها به مدت یک سال کاهش می‌یابد. توجه داشته باشید که برای افزایش ماندگاری نتایج نهایی بوتاکس باید هر چند وقت یک‌بار، فرآیند تزریق را تمدید کنید.

مراقبت‌های قبل از تزریق بوتاکس

  1. چند روز قبل از تزریق بوتاکس برای درمان تعریق کف دست، از خوردن غذاهای بسیار چرب خودداری کنید.
  2. حداقل از یک هفته قبل از تزریق، از استعمال هر نوع دخانیات امتناع کنید.
  3. یک هفته قبل از تزریق، به هیچ وجه مشروبات الکلی مصرف نکنید.
  4. حداقل ۲۴ ساعت قبل از تزریق، از داروهای رقیق کننده خون استفاده نکنید
  5. از خوردن مواد غذایی همچون مارچوبه، سیر، پیاز و همچنین نوشیدن قهوه خودداری کنید.

مراقبت‌های بعد از تزریق بوتاکس کف دست

از آنجایی که تزریق بوتاکس در دسته عمل‌های زیبایی و درمانی سرپایی قرار دارد، رعایت برخی نکات و مراقبت‌های توصیه شده از طرف پزشک بعد از انجام آن اجباری است. چند مورد از مهم‌ترین نکات مراقبت بعد از بوتاکس کف دست در زیر آورده شده است:

میزان ماندگاری بوتاکس کف دست

بوتاکس کف دست در صورتی که توسط یک پزشک متخصص انجام شود، بیشترین تأثیر را در درمان تعریق کف دست دارد. اثرات این روش درمانی حداقل ۶ ماه ماندگاری دارد. در برخی افراد این اثرات تا ۱۲ ماه دوام دارد. پس از طی این دوره، با تشخیص پزشک زیبایی میتوان تزریق مجدد را انجام داد. مطالعات نشان داده است که بوتاکس در ۸۰ تا ۹۰ درصد از موارد، اختلال تعریق کف دست را درمان میکند.

اینستاگرام دکتر حسن زاده

عوارض جانبی تزریق بوتاکس تعریق کف دست

بیشتر افراد، پس از درمان به وسیله‌ی بوتاکس تجربه‌ی عوارض ناخواسته‌ی شدید را نخواهند داشت. با این حال، در برخی افراد درد موضعی و کبودی‌های خفیف در محل تزریق ممکن است به وجود آید. با وجود نادر بودن، احتمال اینکه تزریق بوتاکس کف دست باعث افزایش تعریق در دیگر نقاط بدن شود نیز وجود دارد. واکنش‌های آلرژیك به بوتاكس گزارش شده كه بسیار نادر است.

تزریق فیلر خط اخم از جمله اقداماتی است که با بهترین نتایج توسط دکتر جمال حسن زاده در سنندج انجام می‌شود. در این مرکز با استفاده از مرغوب ترین انواع ژل و مهارت پزشک در تزریق ژل، همچنین اجرای درست و اصولی مراحل تزریق ژل توسط ایشان، می‌توانید به زیبایی ماندگاری در صورت و بدن خود دست یابید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465