منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس در سنندج / ماندگاری لیفت ابرو با بوتاکس

ماندگاری لیفت ابرو با بوتاکس

با افزایش سن، میزان کلاژن در لایه‌های عمیق پوست به شدت کم می‌شود. کلاژن، سبب استحکام و جوانسازی پوست می‌شود و با از دست دادن آن پوست شروع به شل شدن می‌کند. هنگامی که اخم می‌کنید پیشانی و ابروها با فعالیت ماهیچه‌های دور چشم به پایین کشیده می‌شوند. به این ماهیچه‌ها عضلات اخم یا دقت گفته می‌شود که در افتادگی ابرو نقش دارند.

به این ترتیب از دست دادن کلاژن و کشیده شدن مکرر روزانه پوست توسط عضلات اخم در طول یک دوره زمانی، باعث می‌شوند که ابرو و پیشانی روی پلک حالت افتادگی به وجود بیاورند و سن بالاتر به نظر برسد. بوتاکس برای لیفت ابرو روش درمانی است که در آن خطوط اخم بین ابروها اصلاح می‌شود. این روش هم‌چنین ابروها را به سمت بالا می‌برد و به آسانی با چند تزریق بوتاکس به اطراف ابرو صورت می‌گیرد. نحوه عمل این تزریق‌ به این صورت است که ماهیچه‌های زیر پوست را آرام می‌کند تا پوست کشیده و صاف شود. این کار به پیشانی اجازه می‌دهد که ماهیچه در حال استراحت بین دو ابرو را بالا بکشد و در نتیجه ابرو به سمت بالا کشیده شود.

لیفت ابرو را با مراجعه به کلینیک تخصصی دکتر جمال الدین حسن زاده در سنندج تجربه نمایید. در این مرکز با کادری مجرب و استفاده از بهترین ابزار و وسایل، اقدامات جوانسازی پوست به بهترین شکل ممکن اجرا خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

مزایای لیفت ابرو با بوتاکس

نحوه لیفت ابرو با بوتاکس

بوتاکس با شل کردن عضله‌هایی که پیشانی را به سمت پایین می‌کشند، کار می‌کند. زمانی که بوتاکس به عضله‌های اخم و کنار ابرو تزریق می‌شود، عضله‌ها شل می‌شود و کشیدن پوست پیشانی به سمت نزدیک‌ بینی را رها می‌کند و پوست پیشانی می‌تواند بالا برود؛ لذا خط اخم نیز کاهش پیدا می‌کند. با تزریق بوتاکس به بخش بالا، جانبی یا خارجی عضله حلقوی چشم، عضله بالایی دور چشم، عضله شل می‌شود، قسمت خارجی پیشانی را به پایین نمی‌کشد و پوست پیشانی می‌تواند بالا برود.

ماندگاری لیفت ابرو با بوتاکس

پزشک بوتاکس را در نقاط تعیین شده تزریق می‌کند. درمان به صورت سرپایی و سریع انجام می‌شود و نیازی به بیهوشی و بیحسی ندارد. برای دست‌یابی به اهداف مورد نظر باید خود را برای یک جلسه درمانی 30 دقیقه‌ای آماده کنید. ممکن است بوتاکس بیشتری در برخی نقاط مانند بین ابروها یا پیشانی تزریق شود تا هم نتایج طبیعی‌تر به نظر برسند و هم دوام اثرات درمان افزایش یابد.

مراقبت‌های پس از لیفت ابرو با بوتاکس

کاندید مناسب لیفت ابرو بوتاکس

عوامل ماندگاری لیفت ابرو بوتاکس

نتایج حاصل از تزریق بوتاکس به ابرو یا پیشانی تحت تأثیر عوامل زیر هستند:

تمام موارد فوق‌الذکر در چگونگی نتایج حاصل از این روش زیبایی مؤثر هستند. به خاطر داشته باشید هرکدام از این موارد نیز به نوبه خود می‌توانند در مدت زمان ماندگاری نتایج تزریق بوتاکس به ابرو، هم تأثیرگذار باشند.

ماندگاری لیفت ابرو با بوتاکس

طبق تحقیقی که در آکادمی پوست آمریکا (AAD) انجام شده ماندگاری بوتاکس ابرو معمولاً بین ۳ الی ۴ ماه و در برخی افراد تا ۶ ماه متغیر است. نتایج لیفت ابرو با تزریق بوتاکس را چند روز بعد از تزریق مشاهده می‌نمایید. برای مشاهده نتیجه نهایی باید ۱۴ روز به خود زمان دهید؛ اما پزشک شما پس از معاینه نتیجه را بررسی کرده و تشخیص نهایی را جهت تزریق‌های مجدد به شما اعلام می‌کند.

اینستاگرام دکتر حسن زاده

عوارض لیفت ابرو با بوتاکس

در بیشتر مواقع تزریق بوتاکس برای حداکثر افراد کمترین خطر را دارد. با این حال، خطر عوارض جانبی نیز وجود دارد. اگر پوست حساسی دارید بروز کبودی در ناحیه سوزن‌ها، قرمزی خفیف و تورم می‌تواند از عوارض جانبی پس از تزریق لیفت ابرو با بوتاکس باشد.

عوارض جانبی خفیف ناشی از تزریق مواد بوتاکس عبارت است از:

اگر ساکن سنندج هستید؛ و مایلید از خدمات قابل ارائه در کلینیک تخصصی پوست، مو، کاشت مو و لیزر دکتر حسن زاده استفاده نمایید؛ برای دریافت نوبت دکتر جمال الدین حسن زاده کلیک کنید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465