منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / لیزرهایی که برای جوانسازی و زیبایی استفاده میشوند کدامند؟

لیزرهایی که برای جوانسازی و زیبایی استفاده میشوند کدامند؟

جوانسازی پوست با لیزر از روش‌های بسیار اثربخش برای از بین بردن چین‌وچروک‌ها و لیفت پوست به شمار می‌رود. در زمان انجام لیزر، پرتوهای این ابزار با برخورد به پوست، به لایه‌های زیرین نفوذ می‌کند. این پرتوها سلول‌ را وادار به کلاژن سازی می‌نماید. افزایش ساخت کلاژن در پوست باعث می‌شود لایه‌های پیر و شل از بین رفته و به جای آن لایه‌های پوست تازه ساخته شود که این لایه‌ها طبیعتاً شاداب‌تر و جوان‌تر از لایه‌های قدیمی هستند و همچنین حالت ارتجاعی بیشتری دارند. در ادامه به معرفی لیزرهای جوانسازی پوست می‌پردازیم.

آنچه در این مطلب میخوانید

انواع لیزر جوانسازی و زیبایی

لیزر co2 فرکشنال یکی از دستگاه‌هایی است که در سال‌های اخیر برای جوانسازی پوست کاربرد زیادی پیدا کرده است. این دستگاه با تحریک کلاژن سازی، روند پیری پوست را به تعویق می‌اندازد. همچنین برای درمان جای جوش و اسکار بسیار مؤثر می‌باشد. تعداد جلسات لیزر برای پوست صورت 3 یا 4 بار است و فاصله جلسات یک ماهه میباشد.از نکات مهم مراقبت از پوست پس از انجام لیزر استفاده از ضدآفتاب و همچنین کرم‌های ترمیم‌کننده می‌باشد و بعد از یک ماه نیز برای ترمیم پوست می‌توان به پزشک مربوطه مراجعه کرد.

کلینیک دکتر جمال الدین حسن زاده با سالها تجربه ارئه خدمات جوانسازی پوست مانند لیزر فراکشنال CO2 در سنندج، پذیرای شما مراجعین محترم می‌باشد. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌ 08733246361 تماس حاصل فرمایید.

یکی از مؤثرترین روش‌های درمان، استفاده از لیزر CO2 می‌باشد. انرژی گرمایی ساطع شده از این لیزر جهت محدود کردن کلاژن‌هایی که در درم های تحتانی پوست قرار دارد، استفاده می‌شود. پس از انجام لیزر با استفاده از این روش، سطح پوست نرم و محکم می‌شود. از این لیزر در درمان جای جوش و خال و زگیل‌ها استفاده می‌گردد.

لیزر اربیوم دارای طول موج۲۹۴۰نانومتر است. این طول موج برای جذب آب پوست مناسب است. این میزان جذب آب، فرایند برداشتن لایه پوست را تحت کنترل درمی‌آورد. بنابراین لیزر اربیوم برای ترمیم و جوانسازی پوست و کاهش چروک ، جای زخم و جوش و تجمع غیریکنواخت رنگدانه‌ها به کار برده می‌شود. این لیزر برای برداشتن ضایعه‌های گوناگون پوستی (برجستگی‌ها و غده‌های پوستی) نیز کاربرد دارد. با استفاده از این لیزر، لایه‌های نازک پوست از بین می‌رود. این روش مناسب افرادی است که دارای پوستی تیره می‌باشند. همچنین از این لیزر در درمان چین‌وچروک‌های ریز پوستی بسیار مناسب است.

انواع لیزر جوانسازی

کاربرد لیزرهای جوانسازی و زیبایی

مزایای لیزر جوانسازی و زیبایی

بهبود بافت کلی پوست که در نتیجه تجمع آسیب‌های نور خورشید زبر و زمخت شده، از مزایای جوانسازی صورت با این روش است. روش جوانسازی پوست با لیزر همچنین برای از بین بردن خال‌ها و رفع زگیل استفاده می‌شود. این روش جوانسازی پوست صورت در رفع جای زخم‌های خفیف تا متوسط صورت که ناشی از جراحی یا آسیب دیدگی می‌باشد نیز به کار برده می‌شود.

نحوه جوانسازی و زیبایی پوست با لیزر

این روش جوانسازی پوست صورت معمولاً با بی‌حسی موضعی (تزریق بی‌حسی در محل درمان) صورت می‌گیرد. متخصصپوست برای جوانسازی پوست با لیزر، از لیزرهای مخصوصی استفاده می‌کند. لایه‌های خارجی پوست با استفاده از یک پرتو نور لیزری بخار می‌شوند و پوست زیرین را صاف‌تر و جوان‌تر می‌سازد. در هنگام از بین رفتن لایه‌های قدیمی، رشد سلول‌های پوستی جدید تحریک می‌شود. روش جوان‌سازی پوست با لیزر بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه طول می‌کشد و زیباسازی پوست با لیزر تا دو ساعت طول می‌کشد و با محدود کردن آسیب گرمایی به پوست به کمتر شدن عوارض کمک می‌کنند.

ماندگاری لیزرهای جوانسازی و زیبایی

ماندگاری نتایج لیزرهای جوانسازی پوست متفاوت است و یکی از ماندگارترین لیزرهای جوانسازی، آر اف فرکشنال می‌باشدکه ماندگاری در حدود 2 الی 5 سال را می‌توان برای این روش متصور شد. با وجود متغیر بودن ماندگاری اثرات لیزرهای جوانسازی پوست، موردی که می‌تواند روی هر چه طولانی‌تر شدن این آثار نقش داشته باشد؛ سبک زندگی و نحوه مراقبت از پوست است.

آدرس اینستاگرام دکتر جمال الدین حسن زاده

عوارض جوانسازی پوست با لیزر

برخی از خطراتی که ممکن است پوست شما را مورد هدف قرار بدهد شامل موارد زیر می باشد:

ریزش مو از مشکلات و بیماری های پوست و مو است که توسط متخصص پوست تشخیص داده می‌شود و درمان خواهد شد. دکتر جمال الدین حسن زاده متخصص پوست و مو در سنندج میتوانند در تشخیص و درمان این بیماری به مراجعین محترم کمک نمایند. در صورت تمایل به دریافت نوبت یا کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تلفن33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465