منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس در سنندج / آیا خطوط اخم عمیق با بوتاکس از بین می روند؟

آیا خطوط اخم عمیق با بوتاکس از بین می روند؟

خط اخم به خطوط روی پیشانی گفته می‌شود که کاملاً جلب‌توجه می‌نمایند. پزشک با تزریق سم بوتولینیوم زیر سطح پوست از میزان انقباضات عضله صورت می‌‌خواهد تا در نهایت خطوط و چروک ناحیه تحت درمان از بین برود و صورت شما جوان‌تر شود. برای تزریق بوتاکس و رفع خطوط ابرو باید به یک پزشک با تجربه مراجعه کنید تا با استفاده از یک روش عالی نتایج مطلوب و طبیعی را به وجود بیاورد. روش درمانی بوتاکس چین و چروکهایی را که ممکن است در آینده ایجاد شود، کاهش می دهد و برای درمان خطوط اخم عمیق مناسب نمی‌باشد.

آنچه در این مطلب میخوانید

بوتاکس

بوتولونیوم توکسین یک پروتئین طبیعی است که با تزریق آن در صورت، انقباض عضلاتی که باعث چروک شدن پوست شده‌اند برطرف می‌شود. با انجام چند جلسه‌ی درمانی، چروک‌های عمیق پوستی به‌تدریج صاف می‌شوند و نهایتاً از بین می‌روند. میزان تأثیرگذاری این روش درمانی و بوتاکس خط اخم در بیماران مختلف متفاوت است. بوتاکس خط اخم بعد از یک هفته درمان، به نتیجه می‌رسد و احتمالاً ۲ تا ۴ ماه بعد لازم است درمان را تکرار کنید. در برخی بیماران ممکن است برای رسیدن به نتایج موردنظر، نیاز به تزریق دوز بیشتری باشد.

تأثیر بوتاکس بر خطوط اخم عمیق

در ابتدا لازم است نکات اصلی مربوط به انواع چین‌وچروک‌های پوستی را مطلع کرد. در پوست ۲ نوع چروک‌داریم:

دو طرف محل خط چروک را با ۲ انگشت از هم بکشید، اگر چروک کاملاً صاف شد و هیچ اثری روی پوست گذاشته نشد این جزء چروک‌های نوع اول یا دینامیک است؛ اما اگر بعد از کشیده شدن پوست، اثر خطی چروک روی پیشانی قرار گرفت یعنی این چروک‌ها جزء چروک‌های استاتیک است و بوتاکس فقط روی چروک‌های دینامیک اثر دارد و روی چروک‌های استاتیک اثر کامل ندارد؛ بلکه تا حدود ۶۰ الی ۷۰ درصد میزان چروک‌ها را کمتر می‌کند و مانع از عمیق‌تر شدن چروک‌ها می‌شود.

فیلر و ژل‌های پوستی می‌توانند از انواع موقت یا دائمی باشند و برای پر کردن خطوط استفاده می‌شوند. خطوطی که عمیق شده‌اند و دیگر قابل درمان با بوتاکس نیستند را می‌توان با تزریق فیلر و ژل‌های مختلف پر کرد.

تزریق فیلر خط اخم از جمله اقداماتی است که با بهترین نتایج توسط دکتر جمال حسن زاده در سنندج انجام می‌شود. در این مرکز با استفاده از مرغوب ترین انواع ژل و مهارت پزشک در تزریق ژل، همچنین اجرای درست و اصولی مراحل تزریق ژل توسط ایشان، می‌توانید به زیبایی ماندگاری در صورت و بدن خود دست یابید.

علل ایجاد خط اخم

موارد دیگری که به داشتن خط اخم کمک می‌کند:

بوتاکس خطوط اخم

مزایای بوتاکس

مزایای تزریق بوتاکس برای رفع خط اخم:

روش انجام بوتاکس خطوط اخم

اینستاگرام دکتر جمال الدین حسن زاده

عوارض تزریق بوتاکس خط اخم

پس از تزریق بوتاکس، برخی عوارض جانبی خفیف مثل ورم، قرمزی، کبودی و حساسیت دیده می‌شود. این علائم در عرض 48 ساعت فروکش کرده و هرگونه اثرات قابل‌رؤیت را نیز می‌توان با آرایش کردن پوشاند. در موارد نادر، عوارض جدی مثل عفونت یا بی‌حسی طولانی‌مدت در ناحیه تزریق رخ می‌دهد.

اگر تزریق به‌درستی انجام نشود، ممکن است فرد دچار عارضه‌هایی مانند عدم تقارن، افتادگی پلک یا کوچک شدن چشم در اثر بوتاکس شود. توصیه اکید ما این است که برای تزریق بوتاکس، حتماً به مراکز معتبر مراجعه کنید که از بهترین برندهای بوتاکس استفاده می‌کنند؛ زیرا اصالت و مرغوبیت بوتاکس بسیار مهم است.

برای درمان مشکلات و بیماری های پوستی ، بهترین گزینه مراجعه به متخصص پوست است. متخصص پوست با دانش بالا و آگاهی نسبت به ساختار پوست می‌تواند در درمان بیماری و بهبود عوارض آن بسیار کمک کننده باشد. دکتر جمال الدین حسن زاده متخصص پوست، مو، کاشت مو و لیزر در سنندج برای رفع مشکلات و بیماری های پوستی شما آماده ارائه خدمت می‌باشند.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465