منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لاغری و تناسب اندام / لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن چگونه انجام میشود؟

لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن چگونه انجام میشود؟

کویتیشن اولتراسوند که لیپولیز اولتراسوند نیز نامیده می‌شود، یک روش کانتورینگ بدن است که برای از بین بردن رسوبات چربی در زیر پوست شما استفاده می‌شود. همچنین آن را با نام‌های تجاری مانند لیپونیکس یا اولتراشایپ نیز به کار می‌برند. این درمان، ادعا می‌کند که به‌عنوان یک جایگزین مؤثر و کمتر تهاجمی برای لیپوساکشن عمل می‌کند.کویتیشن اولتراسوند نسبت به سایر روش‌های مشابه مانند لیپوساکشن اولتراسوند متفاوت است، زیرا به هیچ برشی احتیاج ندارد. این به این معنی است که بهبودی راحت‌تر است. در این روش، امواج فراصوت سلول‌های چربی شما را به اسیدهای چرب تبدیل می‌کند. بدن شما می‌تواند آن اسیدهای چرب را برخلاف سلول‌های چربی بزرگ، دفع کند.

آنچه در این مطلب میخوانید

اثربخشی کویتیشن

اثربخشی این روش درمانی متفاوت است و برای درک صحیح نحوه عملکرد آن، آزمایش‌های بالینی بیشتری لازم است. نتیجه اکثر مطالعات از کویتیشن اولتراسوند به عنوان یک گزینه کمتر تهاجمی برای لیپوساکشن جراحی پشتیبانی می‌کند. به‌علاوه، برای دیدن نتایج قابل‌مشاهده نیز ممکن است به درمان‌های مکرر نیاز داشته باشید. اکثر نامزدهای این روش درمانی نتیجه نهایی خود را طی 6 تا 12 هفته مشاهده می‌کنند. به‌طور متوسط، درمان برای نتایج قابل‌مشاهده به 1 تا 3 مراجعه نیاز دارد.
نتایج این درمان دائمی است، به شرطی که رژیم غذایی سالم داشته باشید و ورزش کنید. اگر سبک زندگی کم‌تحرکی دارید، رسوبات چربی ممکن است به مناطقی که تحت درمان قرارگرفته‌اند بازگردند.

شما می‌توانید جهت لاغری موضعی از روشهایی مانند کویتیشن، که بدون تهاجم هستند؛ استفاده نمایید. کلینیک دکتر جمال الدین حسن زاده در سنندج یکی از مراکز تخصصی ارائه دهنده انواع روشهای غیرتهاجمی لاغری می‌باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

چگونگی انجام کویتیشن

کویتیشن اولتراسوند برای از بین بردن سلول‌های چربی به فناوری سونوگرافی و امواج متکی است. امواج اولتراسوند به عمق لایه‌های پوست شما فرستاده می‌شوند و باعث ایجاد لرزش می‌شوند. سپس سلول‌های چربی از یکدیگر جدا شده و از لایه‌های پوستی شما نیز جدا می‌شوند. پس از چند روز، سلول‌های چربی توسط سیستم لنفاوی شما جذب شده و به عنوان زباله از بدن تخلیه می‌شوند.

فواید کویتیشن

لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن

مناطق تحت انجام لاغری با کویتیشن

برخی مطالعات نشان می‌دهد که کویتیشن اولتراسوند در کاهش چربی مکان‌های «فیبروتیک» در بدن شما که شامل قسمت پشت و قفسه سینه است، بسیار مؤثر است.کویتیشن اولتراسوند اغلب در موارد زیر انجام می‌شود:

شرایط فرد مناسب جهت لاغری با کویتیشن

آمادگی قبل انجام لاغری با کویتیشن

برای آماده شدن برای قرار ملاقات، ارائه‌دهنده خدمات شما دستورالعمل‌های مفصلی را ارائه می‌دهد که باید آن‌ها را با دقت دنبال کنید. قبل از قرار ملاقات مطمئن شوید که موارد زیر را به ارائه‌دهنده خود اطلاع دهید:

ملاحظات پزشکی کویتیشن

بیماران سنین 25 تا 55 سال بهترین کاندید هستند.
طول دوره درمان بسته به میزان سلولیت،متغیر است اما معمولاً بین 12-8 جلسه موردنیاز است، که فواصل جلسات بین یک هفته تا ده روز خواهد بود.

اینستاگرام دکتر حسن زاده

مراقبت‌های کویتیشن

عوارض کویتیشن

خطرات بسیار کمی در ارتباط با کویتیشن، وجود دارد؛ اما این بدان معنی نیست که هیچ عارضه جانبی وجود ندارد. کبودی و درد از عوارض جانبی کوتاه مدت است و در بعضی از افراد پس از بهبودی از این روش، پوست دچار افتادگی، گودی و موج می‌شود. بی‌نظمی‌های پوستی ممکن است با درمان‌های بعدی رفع شود. هرچند کویتیشن، برای اکثر افراد، یک درمان کم‌خطر محسوب می‌شود اما عوارض جانبی شایع آن عبارت‌اند از:

با وجود عوارض ذکرشده، کویتیشن، مورد توجه بسیاری از افراد قرار می‌گیرد؛ زیرا زمان بهبودی آن حداقل است. این روش درمانی به‌عنوان روش« استراحت ناهار» تبلیغ می‌شود، به این معنی که قرار ملاقات شما معمولاً در کمتر از یک ساعت انجام می‌شود. بعد ازآن می‌توانید بلافاصله رانندگی کنید و حتی پس از اتمام کار می‌توانید مستقیماً به محل کار خود برگردید.

اگر ساکن سنندج هستید؛ و مایلید از خدمات قابل ارائه در کلینیک تخصصی پوست، مو، کاشت مو و لیزر دکتر حسن زاده استفاده نمایید؛ برای دریافت نوبت دکتر جمال الدین حسن زاده کلیک کنید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465