منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / درمان لک تیرگی و کک مک / فرایند کلی لیزر کیوسوییچ چگونه است؟

فرایند کلی لیزر کیوسوییچ چگونه است؟

لیزر کیوسوییچ روشی است که به کمک آن لکه های پوستی درمان و یا تتوها را پاک میکنند.منظور از لکه های پوستی لکه هایی است که به دلایل مختلف از جمله تغییرات هورمونی، بالا رفتن سن، استفاده از برخی داروها، عوامل ذاتی، ژنتیکی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید ایجاد می شوند.در این مقاله به بررسی این تکنیک می پردازیم.

در این تکنیک امواج نوری که با شدت بالا و طول موج 532 و 1064 نانومتر به پوست تابانده می شوند، به وسیله رنگدانه های پوست جذب شده و سبب تجزیه این ذرات رنگی شده و آن را به قطعات بسیار ریز تبدیل می کنند؛ سپس دستگاه ایمنی بدن این ذرات را دفع می کند.علاوه بر آن، این لیزر می تواند سبب افزایش کلاژن پوست و حذف قارچ های پوستی شود. از دیگر نکات مثبت این لیزر می توان به تماس کمتر با پوست در نتیجه کمتر بودن عوارض آن اشاره کرد.

آنچه در این مطلب میخوانید

انواع لیزر کیوسوییچ

موارد مورد استفاده: جوانسازی پوست، رفع جای زخم‌های تیره و علائم مادرزادی قهوه‌ای، پاک کردن طیف وسیعی از رنگ های خالکوبی

موارد مورد استفاده: حذف رنگ‌های کمتر متداول در تاتو مانند سبز و آبی

موارد مورد استفاده: رفع لکه‌های قهوه‌ای و لکه‌های حاصل از نور خورشید و ملاسما ، پاک کردن رنگ های سیاه تتو

در کلینیک دکتر جمال الدین حسن زاده، علاوه بر خدمات دیگر در حوزه پوست و مو، رفع لک ، کک و مک ، لکه های بارداری و تتو نیز با بکارگیری لیزر کیوسوییچ در سنندج قابل ارائه می‌باشد. لطفا جهت دریافت نوبت یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

موارد مورد استفاده از لیزر کیوسوییچ

لیزر کیوسوییچ

کسانی که می توانند از این تکنیک استفاده کنند

این روش برای تمام کسانی که سلامت عمومی کامل دارند و پوست تیره ای نیز ندارند قابل استفاده است. کسانی که در پوست خود تعدادی لکه رنگی، بزرگ یا کوچک، جدا جدا داشته باشند برای این روش مناسب تر می باشند.

کسانی که نمی توانند از این لیزر استفاده کنند

  1. خانوم های باردار
  2. کسانی که سابقه بروز تبخال یا هرپس سیمپلکس دارند
  3. کسانی که سابقه کلوئید یا همان گوشت اضافی در ناحیه زخم های قدیمی دارند
  4. بیمارانی که طی 6 ماه گذشته داروی راکوتان مصرف کرده اند

فرایند کلی لیزر کیوسوییچ

قبل از شروع درمان لازم است از قرار گرفتن در معرض نور خورشید پرهیز کنید.مناطقی که تحت درمان می باشند ابتدا به مقدار کمی کبود و متورم می شوند که در نهایت رنگدانه های حدود یک هفته بعد تدریجا از بین خواهند رفت. ممکن است چند دقیقه تا چند ساعت بعد از درمان با لیزر، احساس سوزش در ناحیه‌ی درمان داشته باشید. سپس پوست شروع به پوسته پوسته شدن و ترمیم خود می کند.توجه کنید که پس از عملیات درمان می توانید به زندگی عادی خود ادامه دهید و حتی به سرکار بروید.

برای حذف لکه های کوچک حدود 3 جلسه درمانی و برای لکه های بزرگتر به 5 تا 6 جلسه درمان نیاز است.در جلسه ی اول حدود 30 تا 40 درصد نتیجه می گیرید پس برای نتیجه کامل باید جلسات درمانی را کامل کنید.

اقدامات قبل از درمان

اقدامات پس از درمان

توجه کنید اگر محلی که قصد لیزر کردن آن را دارید صورت است حتما با پزشک مشورت کنید و سوابق پزشکی خود را از جهت تبخال یا آفت به پزشکتان نشان دهید زیرا این ویروس ها می توانند تحت تاثیر انرژی فعال شوند.

اینستاگرام دکتر حسن زاده

عوارض لیزر کیوسوییچ

این روش به ندرت ممکن است که سبب زخم و عفونت شوند؛ در صورت مشاهده حتما به پزشک مراجعه کنید.

اگر ساکن سنندج هستید؛ و مایلید از خدمات قابل ارائه در کلینیک تخصصی پوست، مو و لیزر دکتر حسن زاده استفاده نمایید؛ برای دریافت نوبت دکتر جمال الدین حسن زاده کلیک کنید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465