منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مشکلات و بیماری های پوستی / چه عواملی موجب بیماری پوستی میشوند؟

چه عواملی موجب بیماری پوستی میشوند؟

پوست یکی از اعضای مهم بدن ما می باشد که از بخشهای داخلی بدن ما محافظت می کند . انواع مختلفی بیماری پوستی وجود دارد . بیماری های پوستی ممکن است برای هر فردی بوجود بیایند . اما افراد می توانند با رعایت برخی استانداردها از ابتلا به بیماری های پوستی پیشگیری کنند . در این مقاله برخی از بیماری های پوستی و عوامل بیماری زا برای پوست را بررسی میکنیم.

آنچه در این مطلب میخوانید

موارد موثر در بروز بیماری های پوستی

موارد زیر، بطور کلی باعث افزایش احتمال بوجود آمدن بیماری های پوستی می شود .

برای درمان مشکلات و بیماری های پوستی ، بهترین گزینه مراجعه به متخصص پوست است. متخصص پوست با دانش بالا و آگاهی نسبت به ساختار پوست می‌تواند در درمان بیماری و بهبود عوارض آن بسیار کمک کننده باشد. دکتر جمال الدین حسن زاده متخصص پوست، مو، کاشت مو و لیزر در سنندج برای رفع مشکلات و بیماری های پوستی شما آماده ارائه خدمت می‌باشند.

راهکارهای مراقبتی برای حفظ سلامت پوست

بیماریهای پوستی

داروهای حساسیت زا پوستی

همچنین مصرف برخی از داروها ممکن است موجب حساس شدن پوست و افزایش احتمال وقوع بیماری های پوستی شوند . هنگام مصرف این داروها با پزشک مشورت کنید و در صورتی که دچار بیماری های پوستی و یا آفتاب سوختگی شده اید حتما مطرح کنید . چند مورد از این داروها در زیر آمده است :

چه عواملی موجب ایجاد خارش در پوست می شوند ؟

خارش پوست یکی از نشانه های ایجاد مشکل یا بیماری در پوست است که در بعضی موارد نیاز به پیگیری ندارد و در مواردی دیگر ممکن است احتیاج به بررسی های پزشکی داشته باشد. برخی از عواملی که باعث ایجاد خارش در پوست می شوند موارد زیر می باشند :

عوامل افزایش دهنده بیماری های پوستی در محیط های کاری خاص

برخی موارد در محیط های خاص کاری می توانند موجب بوجود آمدن بیماری های پوستی شوند که در زیر به آن ها اشاره شده است :

اینستاگرام دکتر حسن زاده

عوامل افزایش دهنده ایجاد لکه های پوستی

لکه های پوستی در واقع نقاطی از پوست می باشند که تغییر رنگ داده اند . این تغییر رنگ در اثر تفاوت در میزان ملانین سلول ها بوجود می آید . هرچه تجمع ملانین در یک ناحیه بیشتر باشد آن ناحیه تیره تر خواهد شد . برخی از مواردی که ممکن است سبب ایجاد لکه های پوستی شوند موارد زیر می باشند :

اگر ساکن سنندج هستید؛ و مایلید از خدمات قابل ارائه در کلینیک تخصصی پوست، مو، کاشت مو و لیزر دکتر حسن زاده استفاده نمایید؛ برای دریافت نوبت دکتر جمال الدین حسن زاده کلیک کنید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465