منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / ویژگی های لیزر کندلا در رفع موهای زائد

ویژگی های لیزر کندلا در رفع موهای زائد

لیزر موهای زائد درمانی ایمن،مؤثر و متداول است که نتایج فوق‌العاده‌ای در از بین بردن موهای زائد تمام نقاط بدن به داوطلبان این روش ارائه خواهد نمود و درصورتی‌که دستگاه و تنظیمات آن متناسب بوده و تکنسین از مهارت کافی برخوردار باشد؛کمترین آسیبی برای پوست یا بافت‌های اطراف نخواهد داشت. لیزر با تاباندن نور متمرکز به فولیکول موها؛قابلیت فولیکول‌ها را برای رشد موهای جدید از بین می‌برد.لیزر کندلا(candela GentleMAX PRO )یکی از مدرن‌ترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد است که با ویژگی‌های منحصربه‌فرد،می‌تواند بهترین نتایج را در رفع موهای زائد ارائه نماید.در این مطلب به معرفی این دستگاه میپردازیم و با نحوه ی کارکرد آن آشنا میشویم.

آنچه در این مطلب میخوانید

دستگاه لیزر کندلا

لیزر موهای زائد با دستگاه کندلا روشی دائمی برای رفع موهای زائد بدن است. در این روش فولیکول‌های مو در معرض اشعه لیزر قرار می‌گیرند. جذب اشعه توسط رنگ‌دانه‌های موجود در فولیکول منجر به ایجاد حرارت بسیار بالایی شده و ریشه مو می‌سوزد. بدین ترتیب به مرور و بر اثر تکرار لیزر بر روی قسمت‌های مختلف بدن می‌توان برای همیشه از موهای زائد خلاص شد. لیزر موهای بدن روشی بدون خطر و عوارض است که به داشتن پوستی لطیف و نرم کمک می‌کند.

دستگاه کندلا با تطبیق طول موج خاص از نور و مدت زمان پالس برای به دست آوردن بهترین اثر بر روی بافت، به‌صورت هدفمند و با حداقل تأثیر بر روی بافت اطراف انجام می‌شود. اشعه‌های مادون قرمز با طول موج مشخص به‌صورت انتخابی باعث آسیب موضعی می‌شوند و از این طریق سلول‌های بنیادی را در فولیکول می‌سوزانند درحالی که به سایر نقاط پوست آسیبی وارد نمی‌شود.

این دستگاه ۷۵۵ نانومتر طول موج انرژی دارد که از نظر سازمان غذا و داروی آمریکا یعنی (FDA) مورد تأیید قرار گرفته است. این دستگاه ساخت شرکت آمریکایی کندلا می باشد که از عنصری گرانبها به نام کریزوبریل ساخته می‌شود. این نوع عنصر از خانواده‌ی سنگ‌های قیمتی و جواهرات می‌باشد که توانایی بالایی در انتقال طیف نوری بدون شکست دارد. از این عنصر در دستگاه کندلا استفاده می‌شود و سبب شده نور آن توانایی بالایی برای از بین بردن فولیکول‌های مو داشته باشد.

دستگاه لیزر کندلا

نحوه عملکرد دستگاه لیزر کندلا

در واقع، ساز و کار دستگاه لیزر کندلا با دستگاه‌های لیزر دیگر تا حدودی مشابه می باشد. در این نوع دستگاه‌ها با تابیده شدن نور در یک جهت و با ایجاد انرژی گرمایی فراوان، فولیکول‌های مو تحت تأثیر قرار می‌گیرند. انرژی گرمایی وقتی به سطح پوست وارد می‌شود توانایی نفوذ به فولیکول مو و پوست را دارد یعنی مقداری از این انرژی توسط رنگدانه‌های موجود در پوست و مقداری از آن توسط فولیکول‌های مو و رنگدانه‌های داخل آن جذب می‌شود. در واقع اثر دستگاه لیزر برای پیگمنت‌های روی پوست و داخل آن است.

کلینیک دکتر جمال الدین حسن زاده یکی از مراکز تخصصی است که با ارائه کلیه خدمات پوست و مو، همچنین لیزر موهای زائد با دستگاه پیشرفته‌ای نظیر لیزر سایناشور ، پذیرای مراجعین محترم در سنندج می‌باشد. اگر مایل به استفاده از خدمات این مرکز می‌باشید؛ جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

اگر تصمیم گرفته‌اید که به وسیله لیزر کندلا موهای زائد خود را از بین ببرید، پزشک از شما می‌خواهد که چند هفته قبل از درمان از اصلاح، اپیلاسیون و یا کندن موهای زائد در ناحیه مورد نظر خودداری کنید. در طول جلسه، شما به راحتی در یک صندلی درمانی دراز می‌کشید و یک عینک محافظ برای محافظت از چشم‌هایتان به شما داده می‌شود. بسته به میزان تحمل درد شما، ممکن است پزشک برای اطمینان از راحتی شما در طول جلسه از کرم بی‌حسی موضعی استفاده کند، اما درمان برای بیشتر بیماران ناراحت کننده نیست.

سپس پزشک یک دستگاه دستی را بر روی پوست شما قرار داده و درمان را شروع می‌کند. دستگاه دستی به یک ناحیه جدید منتقل می‌شود و لیزر دوباره فعال می‌شود تا زمانی که کل منطقه درمانی پوشش داده شود. لیزر کندلا مجهز به مکانیزم پیشرفته خنک‌کننده پوست است که در طول درمان از آن برای محافظت از سطح پوست و اطمینان از راحتی شما استفاده می‌شود.

مزایای لیزر کندلا

افراد مناسب جهت انجام لیزر با دستگاه کندلا

با توجه به پیشرفته بودن دستگاه و داشتن درجه ایمنی بسیار بالا، بعضی افراد که مشکلات خاصی دارند حتماً ابتدا باید توسط پزشک معالج بررسی و معاینه شده و بعد اقدام به درمان با لیزر برای آنها در نظر گرفته شود.

موارد منع استفاده از لیزر کندلا

آدرس اینستاگرام دکتر حسن زاده

عوارض لیزر کندلا

این باور که لیزر موهای زائد برای نوحی مختلف بدن سرطان‌زا است کاملاً اشتباه است. دستگاه‌های لیزر جهت انجام لیزر موهای زائد کاملاً ایمن و مطمئن بوده و هیچ‌گونه اثر نامطلوبی اعم از ایجاد سرطان در بافت‌های مختلف بدن یا آسیب رساندن به ارگانهای داخلی بدن ندارد. درصورتی که در بدن خود بریدگی، جای بخیه یا زخم باز دارید نباید آن ناحیه و نواحی اطراف آن را لیزر کنید چون احتمال ایجادزخم یا عفونت در آن نواحی وجود دارد. امکانات و قابلیت‌های جدیددستگاه لیزر کندلا با تکنولوژی پیشرفته تعبیه شده که این دستگاه یکی از سریعترین، مؤثرترین و ایمن‌ترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد است.

اگر ساکن سنندج هستید؛ و مایلید از خدمات قابل ارائه در کلینیک تخصصی پوست، مو و لیزر دکتر حسن زاده استفاده نمایید؛ برای دریافت نوبت دکتر جمال الدین حسن زاده کلیک کنید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465