منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / ان دیاگ دستگاه لیزر موهای زائد مناسب پوست تیره

ان دیاگ دستگاه لیزر موهای زائد مناسب پوست تیره

امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی توانسته در همه زمینه‌ها، امکانات بیشتری برای توسعه فراهم کند. یکی از این پیشرفت‌ها مربوط به ابداع ابزاری قدرتمند به نام لیزر می‌شود که به ویژه در عرصه‌های پزشکی توانسته است، تحولات شگفت‌انگیزی به وجود آورد. اگرچه چندین سیستم لیزر مختلف برای کاهش موهای ناخواسته وجود دارد اما هیچکدام از آنها برای تمام پوست ها مناسب نمی باشند. به همین دلیل متخصصان همواره به دنبال بهبود عملکرد دستگاه ها، برطرف نمودن نواقص آنها و همچنین ساخت دستگاه هایی با قابلیت های بیشتر هستند.

دستگاه لیزر Nd-Yag یکی از جدید ترین دستگاه ها برای رفع دائمی موهای زائد می باشد که در این مقاله به بررسی تمامی موارد مربوط به آن خواهیم پرداخت. لیزر ان دی یاگ یک روش جدید برای حذف موهای زائد است. دستگاه های دستگاه های لیزر اولیه برای پوست های روشن عملکرد بهتری داشتند و امکان رفع موهای زائد برای پوست های برنزه شده وجود نداشت. بزرگترین مزیت دستگاه لیزر nd-yag این است است که روی تمام انواع پوست، به ویژه پوست های برنزه و تیره به شیوه ای موثر عمل می نماید و این قابلیتی است که سایر دستگاه ها قادر به انجام آن نیستند.

آنچه در این مطلب میخوانید

کاربرد لیزر ان دیاگ (ND YAG)

تشخیص شرایط استفاده از این نوع لیزر با توجه به وضعیت بیمار و با تشخیص پزشک انجام می‌شود؛ اما به طور کلی موارد زیر از ناهنجاری‌هایی است که توسط لیزر ND YAG قابل درمان است.

ان دیاگ دستگاه لیزر موهای زائد

مزایای استفاده از لیزر ان دیاگ (ND YAG)

کلینیک دکتر جمال الدین حسن زاده یکی از مراکز تخصصی است که با ارائه کلیه خدمات پوست و مو، همچنین لیزر موهای زائد با دستگاه های پیشرفته‌ایی نظیر لیزر ان دیاگ (ND YAG)، پذیرای مراجعین محترم در سنندج می‌باشد. اگر مایل به استفاده از خدمات این مرکز می‌باشید؛ جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

آمادگی های قبل از انجام لیزر ان دیاگ (ND YAG)

انجام مشاوره با پزشک متخصص پوست و لیزر قبل از شروع جلسات ضرورت دارد. در این جلسات بیمار باید پزشک را در جریان مشکلات پوستی و داروهای مصرفی خود قرار دهد و همینطور انتظارات خود را از انجام لیزر بیان نماید. همچنین پزشک معالج باید متقاضی را در جریان مراحل درمان، مراقبت های مورد نیاز و همچین عوارض احتمالی آن قرار دهد. برای شروع جلسه لازم است موهای ناحیه مورد نظر تراشیده شود و یک ساعت قبل از شروع جلسه میتوان از کرم های بی حسی موضعی جهت کاهش درد استفاده نمود. در صورت وجود تبخال و یا زخم های باز باید جلسه لیزر درمانی را تا بعد از بهبود کامل عارضه به تعویق انداخت.

مراقبت های بعد از انجام لیزر ان دیاگ (ND YAG)

برای بهتر شدن نتیجه لیزر درمانی بهتر است در بین جلسات از اصلاح مکرر نواحی تحت درمان، خودداری گردد. همچنین از آنجا که در فاصله بین جلسات لیزر از حساسیت بیشتری برخوردار است، مواردی مانند اپیلاسیون، آفتاب گرفتن و سولار نباید انجام شوند.

تعداد جلسات لیزر با دستگاه Nd:YAG

تعداد جلسات مورد نیاز برای رفع دائمی موهای زائد به عوامل مختلفی مانند ناحیه تحت درمان، نوع پوست متقاضی و تجربه پزشک معالج بستگی دارد و ممکن است در افراد مختلف متفاوت باشد.

عوارض جانبی لیزر Nd:YAG

عوارض جانبی در درمان با لیزر ان دیاگ Nd:YAG معمولاً جزئی است و ممکن است شامل درد در طول درمان، قرمزی، تورم و خارش، بلافاصله پس از درمان که ممکن است چند روز پس از جلسه درمانی نیز ادامه یابد؛ ‌باشد. همچنین به‌ندرت ممکن است رنگ‌دانه پوست انرژی بیش ‌از حد نور را جذب کند و کمرنگ شود که این مشکل نیز خود به خود حل می‌شود. همچنین کبودی محل لیزر در 10 درصد از بیماران رخ می‌دهد؛ و در موارد بسیار نادر ممکن است فرد دچار نوعی عفونت باکتریایی در محل درمان شود که این موضوع نیز با تجویز داروی آنتی بیوتیک مناسب به راحتی قابل درمان است.

اینستاگرام دکتر حسن زاده

هزینه درمان با لیزر ان دیاگ (ND YAG)

هزینه درمان با این دستگاه به مساحت ناحیه تحت درمان، تخصص پزشک، تعرفه‌های کلینیک، خدماتی که توسط کلینیک ارائه می‌گردد و … بستگی دارد و قبل از مراجعه به پزشک نمی‌توان هزینه دقیقی برای درمان اعلام نمود. جهت آگاهی نسبی از هزینه درمان با لیزر ان دیاگ (ND YAG) در سنندج توسط دکتر جمال الدین حسن زاده با شماره تلفن 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

اگر ساکن سنندج هستید؛ و مایلید از خدمات قابل ارائه در کلینیک تخصصی پوست، مو و لیزر دکتر حسن زاده استفاده نمایید؛ برای دریافت نوبت دکتر جمال الدین حسن زاده کلیک کنید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465