منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / دستگاه لیزر موهای زائد مدیو استار الکس

دستگاه لیزر موهای زائد مدیو استار الکس

امروزه لیزرموهای زائد به عنوان یک راه حل مقرون به صرفه و دائمی برای از بین بردن موهای ناخواسته بدن رواج یافته است. انتخاب بهترین دستگاه لیزر موهای زائد با توجه به نوع پوست و رنگ مو برای هر فرد متفاوت می‌باشد. با این حال تکنولوژی های جدیدتر مانند اسکلپیون مدیو استار پرو به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای انواع پوست‌ها مناسب هستند و قادر به رفع موهای زائد با رنگ‌های مختلف می‌باشند.

اسکلپیون مدیو استار پرو بهترین فناوری لیزر دایود با قدرت بالا است که یک فناوری قابل اعتماد و کاربرپسند است. این فناوری با طول موج چندگانه و ترکیبی منحصر به فرد همچنین سیستم خنک کننده بسیار کارآمد و ۳۶۰ درجه، درمان ایمن انواع پوست را تضمین می کند و به پیشرفته‌ترین تکنیک حذف مو تبدیل شده است. ویژگی طول موج چندگانه در مدیو استار پرو به پزشکان انعطاف پذیری بیشتری در درمان انواع پوست های تیره یا معمولی ارائه می‌دهد.

MeDio Star PRO دارای هندپیس ویژه که سبک محکم و قابل انعطاف است که به راحتی برای رفع موهای زائد با دقت بالا در نواحی دشوار مانند لب بالایی یا خط بیکینی به کار می‌رود و عمق نفوذ بیشتری را برای از بین بردن فولیکول‌های موهای عمیق فراهم می‌کند. این دستگاه همچنین مجهز به خنک کننده یکپارچه پوست نیز می باشد.همه این ویژگی‌ها باعث شده که درمان با اسکلپیون مؤثر، سریع‌تر و ملایم‌تر از سایر دستگاه‌ها باشد.

آنچه در این مطلب میخوانید

نحوه عملکرد و فواید لیزر

دقت داشته باشید که موهای بدن دارای یک چرخه‌ی رشد و استراحت هستند. در یک زمان مشخص مثلاً وقتی برای لیزر اقدام می‌کنید بخشی از موهای بدن در فاز استراحت هستند و بخشی دیگر در فاز رشد. هنگام لیزر موهای زائد، حدود سی تا چهل درصد موهای بدن در فاز استراحت هستند و لیزر هیچ تأثیری بر آنها ندارد. فقط موهایی تحت تأثیر لیزر قرار می‌گیرند که فعال باشند. ضمن اینکه تمام موهای فعال نیز صد در صد از بین نخواهند رفت و بخشی از موها مقاوم می‌شوند.

برای جلسه بعد لیزر بخشی از موهایی که در فاز استراحت بوده‌اند اکنون به فاز فعالیت برمی‌گردند و بخشی که فعال بوده‌اند و با لیزر از بین نرفته‌اند به فاز استراحت می‌روند. به همین دلیل است که برای از بین بردن تمامی ‌موها به چندین جلسه درمان با لیزر، با فاصله‌های زمانی مشخص نیاز است. با هر جلسه تعدادی از فولیکول‌های فعال مو از بین می‌روند.

لیزر موهای زائد در سنندج

مزیت‌های لیزر مدیو استار

کلینیک دکتر جمال الدین حسن زاده یکی از مراکز تخصصی است که با ارائه کلیه خدمات پوست و مو، همچنین لیزر موهای زائد با دستگاه های پیشرفته‌ایی نظیر سایناشور الیت پلاس ، پذیرای مراجعین محترم در سنندج می‌باشد. اگر مایل به استفاده از خدمات این مرکز می‌باشید؛ جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

کاربردهای درمانی دستگاه مدیواستار الکس

ویژگی‌های دستگاه مدیواستار الکس

آدرس اینستاگرام دکتر حسن زاده

مراقبت‌های قبل و بعد از لیزر موهای زائد

انجام تست های حساسیت پوست به نور لیزر و یا تعیین درجه فولیکول مو برای تناسب طول موج لیزر
بررسی هر گونه عفونت یا ضایعه پوستی یا خال‌های گوشتی ویروسی یا تبخال فعال و غیره قبل از لیزر
بررسی هرگونه بیماری خاصی که با لیزر سازگاری ندارد.
توجه به داروهای مصرفی که دو هفته قبل از لیزر باید قطع مصرف شوند: برای مثال، رتینوئید، دیفرین، تازوراک.
پرهیز از برنزه، حمام آفتاب یا مواجهه با مواد شیمیایی پس از لیزر

عوارض نادر لیزر موهای بدن

1. تغییر بافت پوست (که گاهی در اثر برنزه کردن بلافاصله پس از لیزر اتفاق می افتد).
2. زخم و تورم پوستی
3. رشد برعکس موهای زائد در نواحی لیزر شده (به جای توقف رشد موهای مزاحم، از نو چند برابر می رویند.
4. تاول و سوختگی (اغلب با ماندن زیاد در زیر نور آفتاب پس از لیزر.
5. عفونت ناحیه لیزر شده (در صورتی که از قبل پوستتان مستعد عفونت باشد: برای مثال، آکنه و جوش فعال در محل.

ریزش مو از مشکلات و بیماری های پوست و مو است که توسط متخصص پوست تشخیص داده می‌شود و درمان خواهد شد. دکتر جمال الدین حسن زاده متخصص پوست و مو در سنندج میتوانند در تشخیص و درمان این بیماری به مراجعین محترم کمک نمایند. در صورت تمایل به دریافت نوبت یا کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تلفن33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465