منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / در کلینیک لیزر موهای زائد چه خدماتی ارائه میشود؟

در کلینیک لیزر موهای زائد چه خدماتی ارائه میشود؟

امروزه لیزر موهای زائد بدن، یکی از کم‌خطرترین و مؤثرترین روش‌ها برای از بین بردن موهای زائد بدن شناخته شده است؛ اما نکاتی که بسیار مهم هستند انتخاب بهترین کلینیک لیزر موهای زائد و انتخاب بهترین دستگاه لیزر مو هستند اما چگونه می‌توان در شرایطی که هر کسی از کلینیک و مرکز لیزر مو مورد نظر خودش تعریف می‌کند، بهترین کلینیک لیزر مو را انتخاب کرد؟

برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین مرکز لیزر موهای زائد شما ابتدا باید یک لیست کامل از کلینیک‌ها و مراکز لیزر مو در محل مورد نظرتان جمع‌آوری کنید، سپس با هر کدام از آن‌ها تماس گرفته و اطلاعاتی در مورد دستگاه‌های لیزر مو، روش‌های لیزر مو و همچنین تعداد و اطلاعات پزشکان و تعداد دفعات لیزر مو را به دست آورید. اکنون شما تمامی اطلاعات مورد نظر را دارید و نوبت به انتخاب یا فیلتر کردن لیست می‌شود تا بتوانید از آن لیست، بهترین کلینیک‌ها و مراکز لیزر موهای زائد را به دست آورید.

اطلاعات را که به دست آوردید نوبت به پرس‌وجو در مورد تمامی اطلاعات می‌رسد که هم می‌توانید از دوستان و آشنایان بپرسید و هم گردشی در گوگل و سایت‌های مختلف داشته باشید. وقتی‌که این موارد را انجام دادید وقت ملاقات و مراجعه حضوری در کلینیک‌های موردنظر می‌شود. در این مرحله باید تمامی مدارک کادر پزشکی، گواهینامه و صلاحیت، کارت بهداشت و مجوز رسمی را بررسی کنید.
علاوه بر این‌ها باید در مورد پزشکان و دستگاه‌ها سؤال بپرسید و بررسی کنید. نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است این است که در مورد پوست و خود و سازگاری دستگاه‌ها با پوست و مو سؤالاتی را بپرسید تا بعد از انجام لیزر مو عوارض و عواقبی برای شما ایجاد نشود.

آنچه در این مطلب میخوانید در کلینیک لیزر موهای زائد چه خدماتی ارائه میشود؟

نواحی تحت انجام لیزر در کلینیک‌ها و مراکز لیزر موهای زائد

1. لیزر تمام بدن
2. لیزر کامل پا
3. لیزر ساق پا به تنهایی
4. لیزر ران پا به تنهایی
5. لیزر کشاله ران به تفکیک قسمت داخل، خارج یا پشت
6. لیزر دست کامل
7. لیزر بازو
8. لیزر ساعد
9. لیزر نیم‌تنه جلو (سینه+شکم)
10. لیزر سینه
11. لیزر شکم
12. لیزر خط شکم
13. لیزر کمر کامل
14. لیزر گودی کمر
15. لیزر صورت کامل
16. لیزر پشت لب
17. لیزر پیشانی
18. لیزر چانه
19. لیزر گونه‌ها به تنهایی برای آقایانی که می‌خواهند خط ریش ثابت داشته باشند
20. لیزر گردن (به تفکیک جلو، پشت یا هردو)
21. لیزر زیر بغل
22. لیزر بیکینی یا اطراف آن
23. لیزر باسن

آدرس اینستاگرام دکتر حسن زاده

ویژگی بهترین کلینیک لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد بدن یکی از کارهایی است که نیاز به تجربه و دانش و تخصص خاصی دارد. به همین علت تمامی پزشکانی که خدمات لیزر مو را ارائه می‌دهند باید دوره‌های تخصصی را سپری کنند و دارای مدارک و جوازهای موردنیاز و ضروری باشند. لازم به ذکر است که کار لیزر مو را فقط پزشک نباید انجام دهد و هر فردی که تمامی دوره‌ها را گذرانده باشد و مدارک و مجوزها را داشته باشد می‌تواند این کار را انجام دهد.

بهترین کلینیک‌های لیزر موهای اضافی بدن، هرکدام باید دارای متخصصانی در زمینه لیزر مو داشته باشند؛ زیرا قبل از انجام لیزر مو باید مشتری با پزشک متخصص مشاوره‌ای داشته باشد. علاوه بر مشاوره ابتدایی، متخصص باید در تمامی مراحل لیزر مو، حضور داشته باشد و تمامی شرایط را بسنجد و ناظر پیشرفت مشتریان باشد.

دستگاه‌های زیادی در زمینه لیزر موهای زائد بدن وجود دارند که هرکدام دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند و در کلینیک‌های مختلف، توسط پزشکان متخصص مختلف استفاده می‌شوند. دستگاه‌هایی مانند الکساندرایت و دایود از این دستگاه‌ها هستند.

همان‌طور که گفته شد مراکز لیزر موی زیادی در تمامی نقاط ایران وجود دارند که هرکدام دارای یک سری مشخصات و ویژگی‌ها هستند که شرایط آن‌ها روی قیمت‌ها تأثیرگذار است؛ اما برخی کلینیک‌ها هستند که قیمت‌های نجومی دارند و برخی دیگر قیمت‌های خیلی کم. نکته‌ای که به آن باید توجه کنید این است که از این دو دسته، مراکز لیزر مو دوری کنید و به دنبال مراکزی باشید که قیمت‌های منطقی و منصفانه داشته باشند.
قیمت خدمات مختلف در کلینیک‌های زیبایی نسبت به دستگاه‌ها، پزشکان و تکنسین ها، تجربه و تحصیلات افراد مختلف در کلینیک و همچنین سابقه کلینیک زیبایی تعیین می‌شود.

برای آگاهی از هزینه و قیمت لیزر موهای زائد در کلینک تخصصی پوست و لیزر دکتر جمال الدین حسن زاده در سنندج با شماره تلفن 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465