منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / کاربردهای لیزر سایناشور الیت پلاس

کاربردهای لیزر سایناشور الیت پلاس

امروزه با پیشرفت فنّاوری در زمینه‌ی پزشکی می‌توانید بدون نیاز به اصلاح و وکس کردن موهای زائد را به مدت طولانی از بین ببرید و به نتیجه‌ای مطلوب دست‌یابید. لیزر موهای زائد یک روش درمانی طولانی‌مدت برای از بین بردن موهای ناخواسته و اضافی بدن به‌طور کاملاً مؤثر و مقرون به‌صرفه است که به نتایج ماندگاری دست می‌یابد.
دستگاه الیت پلاس با دو لیزر اِن دی یَگ و الکساندرایت از جمله جدیدترین لیزرهای ساخت شرکت سایناشور امریکا، دستگاهی منحصربه‌فرد و با سرعت بسیار بالا در عملکرد است؛ که به‌راحتی برای رفع موهای زائد در همه افراد با تایپ‌های پوستی مختلف (تایپ‌های پوستی 1،2،3،4،5،6) مورداستفاده قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه در این نوع دستگاه از دو نوع لیزر استفاده می‌شود، افرادی که پوست خود را با آفتاب یا سولاریوم برنزه کرده‌اند به‌راحتی می‌توانند از این دستگاه لیزر استفاده کنند.

آنچه در این مطلب میخوانید

نحوه‌ی کارکرد دستگاه سایناشور الیت پلاس

سیستم دستگاه سایناشور الیت پلاس از طول موج‌های مختلفی استفاده می‌کند تا روند از بین بردن موهای زائد را سرعت ببخشد و آن را سریع‌تر و راحت‌تر انجام دهد. این دستگاه دارای دو نوع لیزر ND Yag و الکساندرایت است که با تنظیم کردن و انتخاب طول موج مناسب آن‌ها، به طور کاملاً ایمن و با سهولت بالا گونه‌های مختلف رنگ‌ موها و انواع پوست‌ها از روشن تا تیره را در برمی‌گیرد. هرچند الیت پلاس، مؤثرترین و مناسب‌ترین طول موج‌ها را برای افراد مختلف پیشنهاد می‌دهد؛ برای مثال ND Yag با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر بهترین و کم‌خطرترین طول موج برای پوست‌های تیره و برنزه است.

این موضوع، دسترسی راحت‌تری را برای این دستگاه رقم می‌زند که ویژگی مهمی برای برتری آن در مقایسه با دستگاه‌های دیگر است. علاوه بر آن امکان تنظیم عمق نفوذ، سرعت و شیوه درمان را نیز برای افراد فراهم می‌کند. در طول درمان و تابش اشعه‌های لیزر سایناشور الیت پلاس، پرتوهای قوی و کوتاهی را به فولیکول‌های مو می‌تاباند که به‌وسیله‌ی فولیکول‌ها جذب شده و به گرما تبدیل می‌شود. به‌این‌ترتیب، فولیکول‌ها از بین می‌روند و از رویش مجدد موها جلوگیری می‌شود.

کاربردهای لیزر سایناشور الیت پلاس

کاربردهای لیزر سایناشور الیت پلاس

لیزر، راه‌حل مناسبی برای افرادی است که از شیو کردن‌های مداوم و وکس کردن‌های دردناک خسته شده‌اند و به دنبال راهی برای رهایی همیشگی از موهای زائد بدنشان هستند. قسمت‌های مختلف بدن که می‌توان از لیزر برای آن استفاده کرد، عبارت است از:

نکته مهم به هنگام استفاده از لیزر قسمت‌های مختلف بدن، انتخاب یک دستگاه مناسب است؛ چراکه در غیر این صورت ممکن است نتیجه مطلوبی حاصل نشود، موها مجدداً رشد کرده و عوارض جانبی آزاردهنده‌ای مانند سوختگی و خشکی پوست به وجود آید. دستگاه لیزر الیت پلاس می‌تواند یک انتخاب درست برای این کار باشد.

کلینیک دکتر جمال حسن زاده یکی از مراکز تخصصی است که با ارائه کلیه خدمات پوست و مو، همچنین لیزر موهای زائد ، پذیرای مراجعین محترم در سنندج می‌باشد. اگر مایل به استفاده از خدمات این مرکز می‌باشید؛ جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

از بین بردن ضایعات رنگی پوست

کارکرد سایناشور الیت پلاس تنها به از بین بردن موهای زائد محدود نمی‌شود. این دستگاه، سریع‌ترین و قوی‌ترین اشعه الکساندرایت را برای رفع ضایعات رنگی پوست فراهم می‌کند. این ضایعات شامل موارد زیر می‌شود:

سایناشور الیت پلاس می‌تواند به کمک اشعه‌ی ND Yag با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر، سیاهرگ‌هایی که در صورت و پاها در سطح پوست نمایان می‌شود را کم‌رنگ کرده یا کاملاً از بین ببرد. این اشعه با طول موج مشخص در از بین بردن سیاهرگ‌هایی که معمولاً با رنگ‌های قرمز، آبی و یا بنفش نمایان می‌شود؛ تأثیر قابل‌توجهی دارد. پس از انجام این درمان، پوست، نرم‌تر، شفاف‌تر و جوان‌تر می‌شود. این درمان با دستگاه الیت پلاس کمتر از ۳۰ دقیقه زمان می‌برد.

سیستم خنک‌کننده‌ای که در سایناشور الیت پلاس وجود دارد و پیش از این به آن اشاره شد، باعث می‌شود که اشعه لیزر الکساندرایت بدون آنکه سطح پوست را بیش‌ازحد گرم کند، به نواحی‌ که مورد هدف قرارگرفته است وارد شود. نتایج این درمان را پس از مدت کوتاهی و در طی چند جلسه مشاهده می‌توان مشاهده کرد.

سیستم خنک‌کننده‌ی دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس

سیستم خنک‌کننده‌ی سایناشور الیت پلاس، یکی از ویژگی‌هایی است که باعث برتری آن نسبت به دستگاه‌های دیگر شده است. این سیستم ساخت شرکت Zimmer کشور آلمان است و با تولید جریان هوای خنک تا منفی سی درجه سانتی‌گراد، باعث کاهش درد و سوختگی پوست می‌شود. نکته مهم آن است که این روند هیچ اختلالی در کار دستگاه ایجاد نکرده و هیچ هزینه جانبی برای مراکز و کلینیک‌های درمانی به وجود نمی‌آورد.
بنابراین می‌توان سه ویژگی مهمی که باعث برتری این دستگاه می‌شود به طور خلاصه به‌صورت زیر جمع‌بندی کرد:

اینستاگرام دکتر حسن زاده

جلسات درمانی موردنیاز

برای حصول بهترین نتیجه، ۸ جلسه درمانی را توصیه می‌کنیم که بین جلسات، در حدود ۵ تا ۶ هفته فاصله وجود دارد. معمولاً شما باید بعد از جلسه‌ی دوم یا سوم نتایج خود را مشاهده کنید؛ اما توجه داشته باشید که با توجه به ساختار و ویژگی بدن انسان، از بین بردن ۱۰۰ درصد موهای زائد غیرممکن است. در برخی موارد، می‌توانیم ۹۸٪ مو را از بین ببریم، ولی یک فرد در حالت میانگین باید انتظار داشته باشد که حداقل ۸۰ درصد موهای زائد از بین برود. بااین‌حال، این مسئله به سن، نوع مو، سطح هورمون و سایر شرایط پزشکی موجود و عوامل دیگر بستگی دارد.

افراد مناسب جهت لیزر موهای زائد

لیزر، با هدف قرار دادن رنگ‌دانه‌ها در ساقه مو و فولیکول کار می‌کند؛ بنابراین بر روی موهای تیره بهترین نتیجه را می‌بینیم. به همین دلیل، موهای بلوند، قرمز و خاکستری سخت‌تر با این روش از بین می‌روند. همچنین برخی از شرایط و داروهای پزشکی ممکن است باعث شود شما نتیجه خوبی به دست نیاورید؛ به همین دلیل توصیه می‌کنیم این موارد را با پزشکتان در جریان بگذارید.

عوارض لیزر دستگاه سایناشور الیت پلاس

هیچ آسیبی بعد از درمان وجود ندارد؛ اگرچه پوست شما ممکن است در ناحیه‌ی تحت درمان، کمی صورتی یا حتی قرمز شود که این مسئله کاملاً طبیعی است. قرمزی ممکن است از چند دقیقه تا ۲۴ ساعت دوام داشته باشد. در صورت لزوم می‌توانید از کمپرس یخ استفاده کنید. روزانه از ضد آفتاب SPF30 استفاده کنید. از رفتن به سالن ورزشی و استخر به مدت حداقل ۲۴ تا ۴۸ ساعت اجتناب کنید تا از گرما یا تعریق زیاد جلوگیری شود.

ریزش مو از مشکلات و بیماری های پوست و مو است که توسط متخصص پوست تشخیص داده می‌شود و درمان خواهد شد. دکتر جمال الدین حسن زاده متخصص پوست و مو در سنندج میتوانند در تشخیص و درمان این بیماری به مراجعین محترم کمک نمایند. در صورت تمایل به دریافت نوبت یا کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تلفن33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465