منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق پرکننده های پوستی / از بین بردن قوز بینی با تزریق ژل بینی

از بین بردن قوز بینی با تزریق ژل بینی

زمانی که قوز بینی دارید و بینی خود را دوست ندارید ، ممکن است فکر کنید ، تنها دو راه پیش روی خود دارید که یکی تحمل کردن قوز بینی تان و دیگری انجام جراحی زیبایی بینی می باشد اما آگاه باشید که راه های دیگری هم برای رفع قوز بینی شما وجود دارد و آن هم تزریق ژل های پرکننده می باشد. همانطور که می دانید از تزریق ژل های پرکننده برای پر کردن نواحی مختلف مانند پر کردن لایه زیرین پوست صورت برای از بین رفتن چین و چروک صورت استفاده می شود.

بنابراین از تزریق ژل های پرکننده می توان برای فرورفتگی ایجاد شده بر اثر قوز بینی نیز استفاده شود تا بینی شما صاف و بدون قوز به نظر برسد . معمولا پزشکان هم تزریق ژل های پرکننده برای رفع برآمدگی بینی را بیشتر از انجام جراحی زیبایی بینی پیشنهاد می دهند . به این دلیل که تزریق فیلر های پرکننده با خطر کمتری مواجه است.

آنچه در این مطلب میخوانید

اصلاح فرم بینی با استفاده از فیلرها

در رینوپلاستی غیر تهاجمی و بدون عمل جراحی از مواد پرکننده پوستی برای تغییر شکل بینی استفاده می‌شود . یک فیلر تزریقی ( معمولاً اسید هیالورونیک ) در زیرعمقی از پوست در مناطقی که مایل به ایجاد تغییر فرم و یا اصلاح می‌باشد با صلاحدید پزشک ، مورد استفاده قرار می‌گیرد. پرکننده‌ها در لایه‌های عمیق‌تر پوست تزریق می‌شوند که بتوانند ثابت و بدون تغییر وضعیت ، فرم مورد نظر آن را حفظ کنند .

تزریق ژل بینی

نحوه تزریق ژل برای رفع قوز بینی

تزریق ژل بینی از جمله اقداماتی است که با بهترین نتایج توسط دکتر جمال حسن زاده در سنندج انجام می‌شود. در این مرکز با استفاده از مرغوب ترین انواع ژل و مهارت پزشک در تزریق ژل ، همچنین اجرای درست و اصولی مراحل تزریق ژل توسط ایشان، می‌توانید به زیبایی ماندگاری در صورت و بدن خود دست یابید.

ماندگاری اصلاح فرم بینی با تزریق ژل

معمولاً این متد درمانی برای افراد بسته به شرایط و انتظارات و صلاح دید پزشک تکرار می‌شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود . فیلر به آرامی به بینی اضافه می‌شود و هنگامی که بیمار به ظاهر مورد نظر خود رسید ، تقریباً 6 تا ۱۸ ماه ماندگاری آن طول می‌کشد . با گذشت زمان ، بدن اسید هیالورونیک را به طور طبیعی متابولیزه می‌کند . از آنجایی که بدن به طور طبیعی هیالورونیک اسید را متابولیزه می‌کند، بیشتر بیماران در هر ۶ تا ۱۲ ماه برای تکرار آن مراجعه می‌کنند تا زیبایی بینی خود را به بهترین شکل ممکن نگه دارند.

انواع ژل های تزریقی به بینی

ژل های گوناگونی در روش رفع قوز بینی با تزریق ژل مورد استفاده قرار می گیرند که شامل موارد زیر است:

1. هیالورونیک اسید : این ماده به طور طبیعی در ساختار بدن انسان و برخی از موجودات دیگر وجود دارد . این ژل کاربرد زیادی در رفع قوز بینی دارد . این اسید خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد و همچنین باعث افزایش حجم آن نیز می شود . با این ویژگی اسید هیالورونیک می توان پوستی شاداب و جوان ایجاد کرد.
2. رادیس : این ماده مصنوعی است . این ژل توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تایید شده است . در اغلب مواقع با تزریق این ژل به پوست می توانید اثرات آن را به سرعت ببینید . درمان های انجام شده توسط این ژل عموما تا یکسال ماندگاری دارند.

مزایای تزریق ژل قوز بینی

در روش تزریق ژل در قوز بینی به جای عمل بیهوشی و برش دادن پوست بینی با ابزارهای جراحی ، از پر کننده‌ها برای رفع نقوص بینی استفاده می‌شود . این ژل تزریق شده ماموریت دارد تا ظاهر بینی و صورت فرد را به طور موثر و چشم گیری بهبود بخشد . این ژل‌ها اگر توسط یک کلینیک معتبر تهیه شده باشند، همگی استاندارد و بدون عارضه جانبی می‌باشند . در سال‌های گذشته، کلاژن ماده پرکننده مناسب و استاندارد برای این روش به حساب می‌آمد.

صفحه اینستاگرام دکتر حسن زاده

عوارض تزریق ژل قوز بینی

خطر واکنش آلرژیک و ایجاد برجستگی‌های ریز در زیر پوست بینی و اطراف آن می باشد که ممکن است در برخی موارد ، این برجستگی ها دائمی شوند.
گاهی اوقات ، رنگ پوست از حالت طبیعی به آبی به نام اثر ( Tyndall ) تغییر می‌کند. تغییر رنگ ممکن است چندین ماه طول بکشد ، اما روش‌های درمانی برای رفع آن در دسترس است.
در مواردی نادر که از پرکننده‌های مناسب برای بینی استفاده نشود ، ممکن است سلول‌های پوستی از بین بروند.
همچنین موارد کمی از بروز اسکار ناشی از ، از دست دادن پوست و فلج عصب‌ها نیز گزارش شده است.

ریزش مو از مشکلات و بیماری های پوست و مو است که توسط متخصص پوست تشخیص داده می‌شود و درمان خواهد شد. دکتر جمال الدین حسن زاده متخصص پوست و مو در سنندج میتوانند در تشخیص و درمان این بیماری به مراجعین محترم کمک نمایند. در صورت تمایل به دریافت نوبت یا کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تلفن33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

شادی سلیمی [ 1401-09-19 ]
بینی من گوشتیه میخوام یکم پره های بینی م کوچک بشه عزینه ش چقدره و یکی از دوستامم بینی استخوانی داره میخواد برامدگی بالای بینی شو درست کنه هزینه ی اونم چقدر میشه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465