منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مزوتراپی و پی آر پی / کاربردها و مزایای مزوتراپی برای پوست چیست؟

کاربردها و مزایای مزوتراپی برای پوست چیست؟

ترکیبات مورد استفاده در مزوتراپی به تحریک سلول‌های فیبروبلاست موجود در پوست می‌پردازند تا سطح تولید کلاژن افزایش یابد و علائم حاصل از پیری از بین برود. از جمله ترکیباتی که به بهبود سلامت پوست کمک می‌‌کنند و در مزوتراپی مورد استفاده قرار می گیرند میتوان به فاکتورهای رشد، پپتیدها، ویتامین ها و آمینو اسیدها اشاره کرد که باعث جوان سازی پوست می‌‌شوند. در این روش مولکول‌هایی که سلول‌های پوستی را تحریک می‌کنند به درون پوست تزریق می‌شوند و به تدریج شما شاهد تغییرات ایجاد شده خواهید بود.

هیالورونیک اسید یکی از ترکیباتی است که به طور طبیعی در پوست وجود دارد و هنگامی ‌که به درون پوست تزریق می‌شود باعث برجسته شدن و آب رسانی عمیق پوست خواهد شد. ویتامین‌ها و آمینو اسیدهای مورد استفاده نیز باعث شادابی و لطافت بیشتر پوست می‌شوند. در مزوتراپی از ۵۰ نوع ماده مغذی استفاده می شود که از طریق تفنگ مزوتراپی یا سوزن‌های کوچک به درون پوست ارسال می‌‌گردند تا به جوان سازی ، ترمیم و تغذیه پوست بپردازند. مزوتراپی یک روش بدون درد است و پزشک قبل از شروع کار از پماد بی حسی برای کاهش درد و ناراحتی احتمالی حاصل از درمان استفاده خواهد کرد.

آنچه در این مطلب میخوانید

کاربردها و مزایای مزوتراپی پوست

بالا رفتن سن زیبایی صورت را تحت تاثیر قرار می‌دهد زیرا پوست به تولید کلاژن کمتری می‌پردازد و این امر منجر به کاهش انعطاف پذیری آن، خشکی و نازک شدن پوست، افتادگی پوست و ایجاد چین و چروک خواهد شد. در فرآیند مزوتراپی پزشک به کمک سوزن‌های کوچک یا تفنگ مزوتراپی به ارسال ویتامین‌ها، مواد معدنی، عصاره طبیعی گیاهان، انواع آنزیم و هورمون به درون پوست می‌پردازد. این ترکیبات مغذی با افزایش گردش خون و تولید کلاژن بیشتر باعث جوان سازی پوست می‌شوند.

در کلینیک دکتر جمال الدین حسن زاده متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر، موثرترین ترکیبات مزوتراپی برای مشکل یا عارضه پوستی شما تهیه شده و در موضع با بهترین تکنیک تزریق می‌گردد. به همین دلیل شما می‌توانید شاهد مطلوب ترین نتایج درمانی با مزوتراپی باشید. لطفا جهت مشاوره، رزرو نوبت و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

به این ترتیب پوست سفت تر می‌شود و چین و چروک و افتادگی آن از بین می‌رود. مهم ‌ترین نکته ‌ای که در ارتباط با مزوتراپی وجود دارد این است که یک روش غیر تهاجمی است و ترکیبات مورد نیاز با دقت کامل و بدون ایجاد بافت اسکار به درون پوست ارسال می‌‌شوند. سوزن‌های مورد استفاده فقط به عمق یک تا ۴ میلی متری پوست نفوذ می‌کنند تا ترکیبات مورد نیاز را به مزودرم ارسال نمایند. از جمله مزایای مزوتراپی می‌توان به کیفیت تزریق اشاره کرد. پزشک از بهترین مواد برای کسب نتایج مورد انتظار بیمار استفاده می‌‌کند تا چین و چروک پوست او برطرف گردد. زنان و مردانی که دچار مشکلات پوستی زیر هستند می‌توانند متقاضی مناسبی برای مزوتراپی باشند:

کاربردها و مزایای مزوتراپی

درمان برخی نقاط با مزوتراپی

مراقبت‌های قبل از مزوتراپی شامل چه مواردی است؟

برای انجام مزوتراپی باید به متخصص پوست و مو مراجعه کنید تا به ارزیابی پوست شما بپردازد و با توجه به اهدافی که دارید بهترین روش درمانی را پیشنهاد دهد. مراقبت‌های قبل از مزوتراپی به شرح زیر می‌باشد:

مراقبت‌های بعد از مزوتراپی

پس از درمان شما شاهد مقداری قرمزی و التهاب پوست خواهید بود که طی مدتی چند روز برطرف می‌شود. پزشک نکات مربوط به مراقبت‌های پس از درمان را به شما گوشزد می‌کند تا نتایج مطلوبی به دست بیاید. برخی از این نکات به شرح زیر می‌باشند:

آدرس اینستاگرام دکتر حسن زاده

عوارض جانبی مزوتراپی

از آن جایی که پزشک از محصولات کاملا طبیعی و ژل هیالورونیک اسید ۱۰۰ درصد خالص استفاده می‌کند ریسک بروز واکنش آلرژیک بسیار پایین است. با این حال برخی از افراد نسبت به تعدادی از ترکیبات مورد استفاده در مزوتراپی حساسیت بسیار بالایی دارند و دچار واکنش پوستی می‌شوند. واکنش پوستی خود را به صورت کهیر، تاول، راش پوستی، بی حسی و سوزن سوزن شدن در ناحیه مورد نظر نشان می‌دهد. سایر عوارض جانبی خفیف مزوتراپی عبارتند از خونریزی، کبودی، خارش و درد خفیف. معمولاً این عوارض جانبی ماندگار نیستند و طی مدت کوتاهی از بین می‌روند و شما می‌توانید پس از یک شبانه روز استراحت شاهد نتایج اولیه حاصل از درمان باشید

برای درمان مشکلات و بیماری های پوستی ، بهترین گزینه مراجعه به متخصص پوست است. متخصص پوست با دانش بالا و آگاهی نسبت به ساختار پوست می‌تواند در درمان بیماری و بهبود عوارض آن بسیار کمک کننده باشد. دکتر جمال الدین حسن زاده متخصص پوست، مو، کاشت مو و لیزر در سنندج برای رفع مشکلات و بیماری های پوستی شما آماده ارائه خدمت می‌باشند.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465