منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / درمان لک تیرگی و کک مک / مهمترین کاربردهای لیزر کیوسوئیچ

مهمترین کاربردهای لیزر کیوسوئیچ

لیزر کیوسوئیچ یکی از تکنیک های موثر برای درمان لکه های پوستی و پاک کردن تتو می‌باشد. لکه ها بر اثر عوامل مختلفی مانند تغییرات هورمونی، بالارفتن سن، استفاده از برخی داروها، عوامل ژنتیکی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید به عنوان یکی از اصلی ترین دلایل بوجود آمدن لک، ایجاد می‌شوند. لیزر کیوسوئیچ با طول موج 532 و 1064 نانومتر روی پوست تابانده می شود و توسط رنگدانه‏ های پوست جذب می‏ گردد. سپس ذرات رنگ داخل پوست را منفجر می‏ کند و آن‏ها را به ذرات ریز تبدیل می‏ کند و کم‏ کم دفع می‏ شوند. در اصل عمل اصلی را سلول‏های ایمنی خود بدن انجام می ‏دهند.

آنچه در این مطلب میخوانید

لیزر کیوسوئیچ چگونه عمل می‌کند؟

لیزر کیوسوئیچ موجب منفجر شدن ذرات رنگ داخل پوست شده و آن ها را به ذرات بسیار ریزی تبدیل می نماید. ذرات ریز به وسیله سلول های لاشه خوار برداشته می شوند و به تدریج دفع می گردند. در واقع می توان گفت سلول های ایمنی خود تتو عمل اصلی پاک شدن رنگ تاتو را انجام داده و با ریزه خواری کردن رنگ های ریز شده موجب از بین رفتن رنگ تاتو می شوند.

با توجه به اینکه رنگ دانه ها در عمق های متفاوتی وارد پوست شده و رنگ های مختلف و متعددی در خالکوبی وجود دارد، نمی توان تضمینی در رابطه با پاک کردن تتو در یک جلسه داد و برای از بین بردن و تخریب این رنگ دانه ها به جلسات متعددی نیاز است.

مهمترین کاربردهای لیزر کیوسوئیچ

کاربردهای لیزر کیوسوئیچ

کاربردهای لیزر کیوسوئیچ Qswitch عبارتند از:

در کلینیک دکتر جمال الدین حسن زاده، علاوه بر خدمات دیگر در حوزه پوست و مو، رفع لک ، کک و مک ، لکه های بارداری و تتو نیز با بکارگیری لیزر کیوسوئیچ در سنندج قابل ارائه می‌باشد. لطفا جهت دریافت نوبت یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

عوارض لیزر کیوسوئیچ

لیزر کیوسوییچ دارای عوارض موقتی است که شامل قرمزی و تورم می شود و بعد از مدت کوتاهی برطرف می شود اما لازم است بعد از انجام لیزر به توصیه های پزشکتان به دقت گوش کنید تا دچار عوارض جدی نشوید یکی از مهم ترین مراقبت ها اجتناب از آفتاب است.

بروز لک های قهوه ای و قرمز بعد از درمان طبیعی است که پس از مدتی پوسته پوسته شده و از بین می روند این مورد به خودی خود درمان می شود اما در مواردی که نادر است باعث زخم و عفونت می شود که باید به پزشک مراجعه کنند بعد از درمان با این روش باید مراقبت هایی که پزشک توصیه کرده را حتما انجام دهیم و همچنین از نور آفتاب اجتناب کنیم که این مسئله بسیار ضروری است .

دوره نقاهت لیزر کیوسوئیچ

روند درمان تا دو هفته کامل می‏ شود و پس از دو هفته شاهد نتیجه ‏گیری رضایت ‏بخشی خواهید بود.

مراقبت های بعد از لیزر کیوسوئیچ

آدرس اینستاگرام دکتر حسن زاده

معمولا در طی جلسه اول و دوم بعد از لیزر پاک کردن تتو، خال ها ولکه های جلدی ناحیه لیزر شده ممکن است به دلیل سطحی شدن رنگدانه های عمقی، پررنگ تر شود که جای نگرانی نیست و به تدریج کم رنگ تر می شود.

اگر ساکن سنندج هستید؛ و مایلید از خدمات قابل ارائه در کلینیک تخصصی پوست، مو و لیزر دکتر حسن زاده استفاده نمایید؛ برای دریافت نوبت دکتر جمال الدین حسن زاده کلیک کنید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

مهر [ 1403-01-30 ]
من دوجلسه برای لکه های صورتم لیزر کیوسوئیچ انجام دادم لکه هام کم بود ولی لکه هام تیره تر شدن مثل جای سوختگی. یکبارم کربن تراپی انجام دادم ولی تاثیری نداشت ولکه ها روشن نشد.ایا این لکه ها به مرور روشن میشه .نیاز به درمان هست؟

خانم گل نوازان [ 1402-10-13 ]
سلام وقت بخیر بهترین پماد ترمیم کننده برای بعد از پاک کردن تاتو بدن با دستگاه کیوسوییچ رو لطفا معرفی کنید باتشکر

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465