منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087

تزریق چربی به روش نانوفت

با توجه به اینکه بشر همواره در پی حفظ و بازگرداند جوانی بوده و هست، روشهای مختلفی نیز برای این مهم ابداع گردیده. نانوفت یکی از شیوه‌های نوین جوانسازی است که با برداشت چربی و تجزیه سلولهای بنیادی آن و تزریق این فرآورده به پوست، انجام می‌شود. با افزایش سن به تدریج تولید کلاژن‌ دچار اختلال می‌شود؛ و در پی آن مشکلاتی از قبیل ایجاد چین و چروک در پوست ظاهر می‌گردد. این چروک‌ها به دلایل دیگر نیز نمایان می‌شوند مانند اختلالات ژنتیکی، کاهش ناگهانی وزن، مصرف دخانیات و داشتن پوستی خشک به دلیل عدم نگهداری آب در پوست.

از راههای پیشگیری از این اختلال می‌توان به محافظت در برابر اشعه خورشید، تغذیه سالم، عدم مصرف دخانیات و کنترل استرس اشاره کرد. اگر اَعمال پیشگیرانه به درستی و دقت صورت نگیرد، به مرور طراوت و شادابی از پوست سلب شده و چین و چروک به عنوان نشانه‌های بارز پیری مشهود می‌گردد؛ که نانوفت به عنوان یکی از روشهای جدید جوانسازی پوست، می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. در ادامه با این روش و چند و چون آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

آنچه در این مطلب میخوانید

تزریق چربی نانوفت چیست؟

این متد درمانی روشی برای جوانسازی پوست است که به‌ وسیله یک دستگاه مکنده و یک لوله توخالی، بافت چربی را از موضع‌های گوناگون بدن (مانند شکم) بیرون می‌کشد. این عمل را لیپوساکشن می‌نامند که در واقع کشیدن چربی‌های نامطلوب توسط دستگاه مکنده از طریق سوراخ‌های کوچک و بدون برش جراحی است. در این روش چربی از مناطقی مانند شکم، ران، باسن، بازو و ... استخراج می‌شود و پس از مرحله جداسازی سلولهای بنیادی، در نهایت به ناحیه‌ای از بدن که دارای چین و چروک است تزریق خواهد شد.

کلینیک دکتر جمال الدین حسن زاده به عنوان یکی از مراکز تخصصی پوست، مو و لیزر، آماده ارائه خدمات جوانسازی پوست از قبیل تزریق چربی نانوفت در سنندج به مراجعین محترم می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌تلفن 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

نانوفت در واقع چربی فرآوری شده‌ای است که حاوی غلظت بالایی از سلولهای بنیادی بدن می‌باشد. این سلول‌ها هنوز تمایز پیدا نکرده و قابلیت تبدیل به سلول های اختصاصی و ساخت سلول‌های بیشتر با تقسیم سلولی را دارند؛ همچنین در بازسازی بافت های آسیب دیده موثراند و باعث تحریک کلاژن سازی توسط سلول‌های پوست می‌شوند. کلاژن موجود در پوست باعث تقویت حالت کشسانی و گرفتن پروتئین‌های ساختاری لازم برای پوست ، می‌شود.

آدرس اینستاگرام دکتر حسن زاده

مراحل انجام نانوفت

قبل از شروع درمان یک جلسه مشاوره با پزشک انجام می‌شود و سلامت کامل بیمار، بررسی می‌گردد. با تایید پزشک و صحت سلامت بیمار، درمان آغاز می‌شود. در این متد درمانی برای بی‌حس کردن از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود. بی‌حسی ابتدا در ناحیه‌ای انجام می‌شود که قرار است چربی از آنجا استخراج شود. سپس از طریق برشهای بسیار کوچک دسترسی به چربی های مورد هدف فراهم می‌گردد. بعد از بیرون کشیدن چربی، مرحله فرآوری سلولهای آن آغاز می‌شود.

در این مرحله سلولهای چربی شسته شده و پس از عبور از فیلترهای مشخص، آماده تزریق به محل مورد نظر خواهد شد. محل تزریق نیز مانند قسمتی که چربی از آن برداشته شده است، بی حس می‌گردد تا کوچکترین دردی احساس نشود و چربی نانو توسط سرنگ های بسیار نازک تزریق می‌گردد.

تزریق چربی به روش نانوفت

مزایای تزریق چربی نانو

مراقبت‌های بعد از انجام نانوفت

اگر ساکن سنندج هستید؛ و مایلید از خدمات قابل ارائه در کلینیک تخصصی پوست، مو و لیزر دکتر حسن زاده استفاده نمایید؛ برای دریافت نوبت دکتر جمال الدین حسن زاده کلیک کنید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

کاویانی [ 1402-06-27 ]
سلام مدت ماندگاری تزریق چربی به صورت چقدره؟ بلافاصله نیاز به تمدیدم هست؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465