منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق پرکننده های پوستی / آیا تزریق ژل به صورت سن خاصی دارد؟

آیا تزریق ژل به صورت سن خاصی دارد؟

انسان ها به طور طبیعی پس از طی کردن دوران نوجوانی و جوانی ، به تدریج به دلیل نازک شدن بافت های پوستی و از دست دادن چربی های ناحیه صورت ، در اطراف بینی ، دهان ، گونه و چشم خطوطی را تجربه میکنند که با گذشت زمان این خطوط به چین و چروک هایی واضح تبدیل میگردد. تزریق ژل یا فیلر های پوستی یکی از روش هایست که به کمک آن میتوان حجم از دست رفته را پر کرده و چین و چروک ها را تا حد زیادی صاف میکند.

البته ازکاربرد های تزریق ژل و فیلر در موارد دیگری از جمله حجم دادن به لب ها ، لیفت ابرو ، فرم دادن و ایجاد برجستگی های مناسب در محل گونه و ... نیزمیتوان اشاره کرد.

آنچه در این مطلب میخوانید

تزریق ژل در کمتراز بیست سالگی تا سی سالگی

بسیاری از مراجعه کنندگان به کلینیک‌های زیبایی افرادی درسنین بین بیست تا سی هستند. شاید این سن برای انجام خدمات زیبایی نظیر تزریق ژل کمی زود به نظر برسد .اکثر این مراجعات براثرنارضایتی از یکی از اعضای صورت یا عدم تقارن و مشکلاتی از این قبیل است. اما به طور کلی برای عمل های زیبایی سن جسمی چندان مهم نیست، بیشتر سن عقلی مهم است بدین منظورکه فرد به ثبات درنظر خود رسیده باشد و بتواند تصمیم درستی بگیرد.

تزریق ژل از جمله اقداماتی است که با بهترین نتایج توسط دکتر جمال حسن زاده در سنندج انجام می‌شود. در این مرکز با استفاده از مرغوب ترین انواع ژل و مهارت پزشک در تزریق ژل ، همچنین اجرای درست و اصولی مراحل تزریق ژل توسط ایشان، می‌توانید به زیبایی ماندگاری در صورت و بدن خود دست یابید.

طبق توصیه سازمان غذا و داروی آمریکا، بهتر است که شخص حداقل به سن بیست تا بیست و یک سالگی رسیده باشد و دقیقا ازعواقب عمل زیبایی مطلع باشد و سپس اقدام کند. البته لازم به ذکراست که فردی که در دهه دوم زندگی خود برای انجام خدمات زیبایی مراجعه میکند در مواردی چون تزریق ژل ، دوران نقاهت او سریعترطی خواهد شد و به مراتب ورم و التهاب کمتری را نسبت به مراجعین با سن بالا ، تجربه می کند.

بهترین سن تزریق ژل

تزریق ژل در سی تا چهل سالگی

اغلب افراد از بعد از سن سی سالگی چروک های ریزی را در صورت خود تجربه میکنند و نگران پیر به نظر رسیدن چهره ی خود می‌شوند و به دنبال آن به تحقیق و پرسجو درباره روش های جوانسازی و از بین بردن چین و چروک ها می پردازند این افراد مشتاق یافتن راه حلی هستند که از زیاد شدن چین و چروک‌ها جلوگیری کرده و یا منجر به از بین رفتن کامل آنها بشود. هر چند تغییر در سبک زندگی و تغذیه سالم و ورزش ممکن است روند پیر شدن چهره را کندتر کند ولی راه حل های سریعتری نیز وجود دارد که عمل های زیبایی وتزریق ژل در نواحی مختلف از جمله آنها هستند.

تزریق ژل در نواحی صورت یکی از راه‌های پر طرفداری است که این روز‌ها هم خانم‌ها و هم آقایان از آن استفاده می کنند تا چهره‌ای زیبا و جوانتری داشته باشند. از رایج ترین کاربرد های تزریق ژل در این سن میتوان به برطرف کردن پف زیر چشم، صاف کردن خطوط و چین و چروک های ریز بوجود آمده در اطراف چشم و لب و کمتر کردن عمق خط خنده اشاره کرد .به علاوه بعضی افراد با بالا رفتن سن احساس کاهش حجم در لب ها میکنند و با تزریق ژل اقدام به پرتر و حجیم تر کردن آن می نمایند.

تزریق ژل در سنین بالای چهل سال

اگر در سنین چهل یا بالاتر باشید و هیچ عمل زیبایی انجام نداده باشید احتمالا تا الان چین و چروک‌هایی در صورت شما ایجاد شده است و به وضوح مشخص و عمیق شده‌اند. معمولا برای خانم‌ها و آقایانی که به ظاهر خود خیلی اهمیت می‌دهند، در این سنین این چروک‌ها بیش از حد واقعی نگران کننده می‌شود و این افراد خود را بسیار پیرتر از آنچه هستند تصور می‌کنند. باید این را هم بدانید که در این سن سبک زندگی تاثیرخود را بر چهره شما گذاشته است و برای مثال افرادی که مشروبات الکلی استفاده می‌کنند یا سیگار می‌کشند و یا مدت طولانی زیر نور خورشید بوده‌اند، چروک‌های بیشتر و عمیق تری در چهره دارند.

اینستاگرام دکتر حسن زاده

همچنین یکی از عوامل مهم در ایجاد چروک ها، استرس است. کسانیکه در زندگی تحت فشار کاری یا استرس‌های دیگر بوده‌اند، کیفیت پوست خود را زودتر از دست می‌دهند. بهرحال با پیشرفت علم بسیاری از این مشکلات را می‌توان حل کرد. تزریق ژل در سن چهل سالگی به بالا هم می‌تواند نتایج مثبتی از جمله کاهش نگرانی و نارضایتی ها در باره پیری زودرس و چروک های عمیق پوست را به همراه داشته باشد میتوان خطوط لبخند، پف زیر چشم و چین و چروک اطراف لب و چشم را از بین برد و به گونه‌ها حجم متناسبی بخشید. البته همیشه توصیه میشود که در استفاده از هر روش زیبایی تفاوت شدیدی در چهره خود ایجاد نکنید بلکه همه چیز را در حد طبیعی نگه دارید.

اگر ساکن سنندج هستید؛ و مایلید از خدمات قابل ارائه در کلینیک تخصصی پوست، مو و لیزر دکتر حسن زاده استفاده نمایید؛ برای دریافت نوبت دکتر جمال الدین حسن زاده کلیک کنید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

درویشی [ 1402-08-04 ]
من 18 سال سن دارم خیلی دوست دارم که ژل لب روسی انجام بدم همراه با تزریق ژل گونه نمیدونم برای سن من تزریق ژل مناسبه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465