منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / مزوتراپی یکی از روشهای موثر جوانسازی و بهبود پوست

مزوتراپی یکی از روشهای موثر جوانسازی و بهبود پوست

امروزه به دلیل تقاضای زیادی که برای جوانتر شدن و زیبایی بیشتر وجود دارد؛ روشهای فراوان و متنوعی هم برای دستیابی به این مقاصد پدید آمده که هر کدام در برگیرنده مزایا و معایب خاص خود هستند. یکی از این شیوه ها مزوتراپی است. مزوتراپی یکی از تکنیک های درمانی و زیبایی پوست است که به صورت تزریقی انجام می‌شود.

بطور خلاصه در مزوتراپی مواد ویژه ای با مقاصد خاص ( جوانسازی، درمان ریزش مو، رفع لک و تیرگی و ...) به زیر پوست تزریق می‌شوند. فرمولاسیون این مواد توسط متخصص پوست با توجه به هدف گذاری پزشک و بیمار تهیه شده و تزریق می‌گردند. عصاره‌های گیاهی، ویتامین‌ها، آنزیم‌ها، داروها و هورمون‌ها از جمله ترکیباتی هستند که در طی مزوتراپی به صورت موضعی به پوست تزریق می‌شوند.

آنچه در این مطلب میخوانید

فواید مزوتراپی

پیش از این که به سراغ کاربردهای مزوتراپی برویم باید ببینیم که این روش چه تاثیری روی پوست می‌گذارد و چگونه به بهبود پوست می انجامد. مزوتراپی با تاثیر وسیعی که بر سه لایه پوست دارد؛ نتایج درمانی چشمگیری بر روپوست، لایه‌ی میانی و همچنین بافت‌های پیوندی زیرین پوست خواهد داشت. همین قابلیت باعث شده است که مزوتراپی به یک روش با کاربردهای متنوع تبدیل شود و برای درمان ریزش مو ، سلولیت و موارد دیگر موثر باشد.

فواید مزوتراپی را می‌توان به دو بخش تقسیم کرد، یکی فواید ناشی از مواد تزریق شده به پوست و دیگری تاثیر سوراخ‌های بسیار ریز ایجاد شده توسط سوزن. بگذارید با فایده‌ی دوم شروع کنیم که برای بیشتر خوانندگان ناشناخته است.

در کلینیک دکتر جمال الدین حسن زاده متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر، موثرترین ترکیبات مزوتراپی برای مشکل یا عارضه پوستی شما تهیه شده و در موضع با بهترین تکنیک تزریق می‌گردد. به همین دلیل شما می‌توانید شاهد مطلوب ترین نتایج درمانی با مزوتراپی باشید. لطفا جهت مشاوره، رزرو نوبت و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

کاربردهای مزوتراپی

از کاربرد های مزوتراپی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

مزوتراپی چیست و چه کاربردی دارد؟ | فواید مزوتراپی | مراقبتهای بعد از مزوتراپی

مراقبت های بعد از مزوتراپی

پس از روشهایی که به جهت جوانسازی و زیبایی انجام می‌شوند؛ رعایت برخی نکات مراقبتی برای تسریع روند بهبودی و مشاهده حداکثری نتایج ضروری به نظر می‌رسد. در روش مزوتراپی نیز طبق همین قاعده مراقبتهای پس از درمان با کاهش عوارض، کوتاه شدن دوره بهبودی و اثرگذاری بیشتر همراه است. در زیر به مواردی که باید پس از مزوتراپی رعایت شود؛ اشاره شده است.

اینستاگرام دکتر حسن زاده

عوارض مزوتراپی

در مزوتراپی به علت این که دارو به شکل موضعی و دقیقاً در محل دچار مشکل تزریق می‌شود، عوارض جانبی نادر و محدود خواهند بود. با این وجود در ادامه به معرفی برخی از این عوارض می‌پردازیم که تقریباً همه‌ی این عوارض و خطرات نادر هستند و تنها التهاب است که ممکن است در برخی از بیماران به شکل موقتی دیده شود.

اگر ساکن سنندج هستید؛ و مایلید از خدمات قابل ارائه در کلینیک تخصصی پوست، مو و لیزر دکتر حسن زاده استفاده نمایید؛ برای دریافت نوبت دکتر جمال الدین حسن زاده کلیک کنید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465