منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / لیفت با نخ یکی از روشهای غیر تهاجمی جوانسازی پوست

لیفت با نخ یکی از روشهای غیر تهاجمی جوانسازی پوست

جوانسازی یکی از دغدغه های همیشگی بشر بوده است با گذشت زمان و افزایش سن ، قابلیت ارتجاعی و الاستیسیته پوست کاهش پیدا کرده و تحت تاثیر جاذبه کم کم پوست شل و افتاده می شود همزمان با کاهش چربی زیر پوست چین و چروک ها پدیدار می شوند . روش ها و شیوه های متفاوت و گوناگونی برای جوانسازی پوست آزمایش شده که اگر چه نمیتوانند مانع قطعی پیری پوست شوند اما این روند را بسیار آهسته وکند خواهند کرد .
لیفت صورت با نخ یکی از روشهای غیرتهاجمی برای درمان و بهبود افتادگی پوست است که در آن پوست به آرامی کشیده می شود تا ظاهری صاف و جوانتر و شاداب تر داشته باشد . دوران بهبود پس از عمل لیفت با نخ صورت بسیار کوتاه است و تاثیری در روال زندگی بیمار ندارد . بسیاری از افراد حتی کبودی هم نخواهند داشت .

نخ ها مدل ها و انواع مختلفی دارند که با توجه به شرایط و نیاز و درخواست بیمار انتخاب می شوند که برای سفت کردن قسمتهایی از پوست که شل شده اند و بافت ضعیف تری دارند مانند گونه ها و اطراف لب ، پیشانی و گردن یا لیفت قسمتهای افتاده مانند پلک ها و گوشه های لب ، خطوط ماریونت ، پر کردن حجم چربی از بین رفته مثل قسمت شقیقه ،گونه و چانه و فرم دهی کلی صورت استفاده می شوند .
نخ ها علاوه بر کشیدن پوست و لیفت صورت با تحریک کلاژن سازی به سفت کردن پوست به صورت طبیعی و شادابی آن هم کمک می کند .

آنچه در این مطلب میخوانید

تاثیرات نخ ها برلایه های عمیق پوست و نتایج آن

لیفت سریع پوست و تأثیرات مکانیکی : لیفت با نخ از معدود روش هایی است که بلافاصله پس از انجام بیمار می تواند نتیجه و تاثیر آن را ببیند .

بازسازی و تقویت بافت‌ پوست با تحریک کلاژن‌ سازی و افزایش کشسانی پوست : برای حصول به این نتیجه باید یکی دو ماه صبر کرد .

حدود شش ماه پس‌ از انجام عمل لیفت صورت با نخ ، نخ‌ها جذب می شوند و در 3 تا 6 ماه بعد آثار لیفت با نخ از صورت محو می‌شود . همراه با کشیده شدن و جمع شدن پوست در روزهای بعد از کاشت نخ ، سلول‌های پوست با گردش خون بیشتر برای ساخت کلاژن تحریک می‌شوند.

جوانسازی پوست به روش لیفت با نخ در سنندج را با مراجعه به کلینیک تخصصی دکتر جمال حسن زاده تجربه نمایید. در این مرکز با کادری مجرب و استفاده از بهترین ابزار و وسایل، اقدامات جوانسازی پوست به بهترین شکل ممکن اجرا خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

نخ ها بعد از قرار گرفتن زیر پوست توسط پزشک به اندازه کافی و به شکل صحیح کشیده می شوند و فرم مناسب به صورت داده می شود . این نخ ها توسط سیستم بدن به عنوان جسم خارجی شناخته شده و در طول روزها و ماه های آینده تا زمانی که بصورت کامل جذب شوند اطراف آنها کلاژن سازی می شود . نخ ها معمولا پس از شش ماه جذب می شوند اما شبکه کلاژنی که زیر پوست ساخته شده بیش از یکسال پایدار است .

لیفت با نخ روشی نوین در رفع افتادگی پوست | بهترین متخصص پوست سنندج

موارد، موضع و تاثیرات استفاده از نخ بر آن

صورت

کاشت نخ در اندامهای بدن

قبل از لیفت صورت با نخ چه کارهایی باید انجام داد؟

با انتخاب پزشکی که به او و مهارتش اعتماد دارید با خیال راحت برای عمل آماده شوید و حتما قبل از اقدام در مورد محل هایی که میخواهید نخ کاشته شود و میزان تغییرات که انتظار دارید با وی مشورت نمایید .
در مورد رژیم غذایی و دارویی قبل از عمل با پزشک خود مشورت کنید . مصرف ویتامین سی از چند روز قبل از کاشت نخ در صورت به روند بهبود کمک شایانی میکند .
از مصرف آسپرین و ایبوپروفن خودداری کنید چرا که ممکن است موجب کبودی شوند .
مصرف سیگار و نیکوتین در روند و روال بهبودی اختلال و تاخیر ایجاد می کند .

اینستاگرام دکتر حسن زاده

مراقبت پس از عمل کاشت نخ در صورت

اگر ساکن سنندج هستید؛ و مایلید از خدمات قابل ارائه در کلینیک تخصصی پوست، مو و لیزر دکتر حسن زاده استفاده نمایید؛ برای دریافت نوبت دکتر جمال الدین حسن زاده کلیک کنید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

هوشیار [ 1402-06-27 ]
سلام بهترین برند نوع نخ برای لیفت چه نوع نخی هست.

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465