منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087

گونه گذاری با تزریق چربی

از عوارض افزایش سن، شل شدن و افتادگی پوست صورت است. به دلیل کاهش خاصیت کشسانی پوست از یک سو و از بین رفتن چربی زیر پوست از سوی دیگر، پوست صورت دچار افتادگی و چین خوردگی می‌شود. در طی فرآیند طبیعی پیری، کلاژن و الاستین صورت شروع به شکست و کاهش یافتن می‌کنند. این تغییرات همراه با کاهش حجم چربی صورت می‌توانند باعث ظاهر شدن خطوط ریز، چین و چروک و حفره هایی در صورت شما و همچنین گونه‌های فرو رفته و نازک شدن لب‌ها می‌شود.

در حالی که روش های جراحی بسیاری برای اصلاح این تغییرات ناخواسته وجود دارد، این عمل‌ها معمولا گران هستند و می‌توانند عوارض شدید و زمان بستری طولانی در بیمارستان به همراه داشته باشند. تزریق چربی ، که به عنوان پیوند چربی و یا انتقال چربی نیز شناخته می‌شود، یک راه عالی برای استفاده از چربی طبیعی خود فرد به عنوان یک پرکننده پوستی موثر که شامل هیچ گونه خطر آلرژیک و یا واکنش نامطلوب به یک ماده خارجی نمی‌باشد. هدف از تزریق چربی بازگرداندن این حجم از دست رفته به نواحی صورت از جمله زیر فک، منطقه غبغب گردن برجسته کردن لب ها، گونه ها ، و همچنین به اطراف بینی و خط اشک و پلک بالا است.

آنچه در این مطلب میخوانید

گونه گذاری با تزریق پرکننده ها (فیلرها)

گونه ها یکی از اجزای خاص در چهره هستند که حجم و فرم مناسب آنها (بویژه در بانوان) سبب زیبایی و جذابیت بیشتر می‌شود. گذشته از روشهای جراحی که برای فرم دهی و افزایش حجم به گونه ها وجود دارند؛ تزریق پرکننده یا فیلرها نیز روشی پرطرفدار، مقرون به صرفه، با نتایج آنی بسیار شگفت انگیز، عوارض حداقلی و غیر تهاجمی محسوب می‌شود. فیلرهایی که برای افزایش حجم نقاط مختلف صورت و بدن از جمله گونه ها مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ یا چربی هستند که از بدن خود فرد استخراج شده اند و یا ژل هایی هستند که به شکل آماده موجود میباشند و اغلب بر پایه هیالورونیک اسید بوده و در صورت مهارت پزشک در تزریق با نتایج بسیار خوبی همراه خواهند بود.

ناگفته نماند که هم در ارتباط با تزریق چربی و هم تزریق ژل ، تکنیک پزشک در تزریق نقش بسزایی در به حئاقل رساندن عوارض، ایجاد مطلوب ترین نتایج و ماندگاری این روشها دارد. در ادامه این مطلب به طور مفصل تزریق چربی گونه را بررسی نموده و نکات مربوط به این روش زیبایی را عنوان خواهیم کرد.

یکی از بهترین روشهای افزایش حجم صورت و بدن ، تزریق چربی می‌باشد که به مهارت بالایی نیاز دارد. تزریق چربی در سنندج توسط دکتر جمال حسن زاده، با مطلوب ترین نتایج ماندگار صورت می‌گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

تزریق چربی گونه برای چه افرادی مناسب است

بهترین تزریق چربی گونه | متخصص پوست مو و زیبایی در سنندج

مراحل گونه گذاری با تزریق چربی

انتقال چربی به گونه فرآیندی است که طی آن، چربی از بدن فرد گرفته می شود و به گونه انتقال داده می شود تا بتوان حجم مناسبی در این قسمت به دست آورد. این روش کاملاً بدون عارضه و امن است. به همین علت برای افرادی که نسبت به عوامل خارجی حساسیت دارند مناسب است. تزرق چربی فرآیندی سه مرحله ای می‌باشد که در ادامه به معرفی این مراحل می‌پردازیم.

1- مرحله استخراج چربی

در این مرحله بسته به صلاحدید پزشک و توافق بیمار، محلی برای برداشت چربی در نظر گرفته می‌شود؛ این محل معمولا شکم، پهلوها، رانها، باسن و ... میباشد که مازاد چربی داشته و نسبت به کاهش وزن سلولهای مقاوم تری دارند. برداشت چربی با بی حس کردن و استریل نمودن محل برداشت آغاز می‌شود. در برداشت چربی، هیچ دردی احساس نخواهد شد و مقدار مورد نیاز از سلولهای چربی، با کانولا یا میکروکانولا خارج می‌شوند.

2- مرحله جداسازی سلولهای چربی

در این مرحله برای خالص سازی سلولهای چربی، ماده استخراج شده، در دستگاه سانتریفیوژ قرار داده می‌شود تا در اثر گردش دستگاه، سلولهای چربی از خون و بی حس کننده جدا شده و سلولهای چربی با خلوص بالا به دست آید.

3- مرحله انتقال چربی به گونه

در این مرحله پس از بی حس کردن گونه ها و استریل نمودن پوست در این ناحیه، سلولهای خالص سازی شده چربی با کانولا به سطوح مختلف پوست گونه تزریق می‌گردد. ذکر این نکته ضروری به نظر می‌رسد که به دلیل جذب درصدی از چربی تزریق شده، معمولا پزشک بیش از میزان مورد نیاز حجم گونه ها را افزایش می‌دهد تا پس از جذب مقادیری از چربی، حجم و فرم مناسبی در گونه ها مشاهده شود. پیشنهاد می‌شود اگر برای تزریق چربی به متخصص پوست مجرب و ماهر مراجعه نموده اید؛ با اطمینان به کار ایشان تا رسیدن به نتایج مطلوب نهایی، صبور باشید.

صفحه اینستاگرام دکتر حسن زاده

زمان مورد نیاز برای تزریق چربی گونه

تزریق چربی معمولا بین یک تا پنج ساعت به طول می انجامد و بستگی به منطقه تحت درمان و وسعت آن دارد. در مورد تزریق چربی در اجزای دو طرفه صورت و بدن، مانند گونه ها، به این دلیل که حفظ تقارن امری است که به دقت و حساسیت بیشتری نیاز دارد، احتمالا به صرف زمان بیشتری هم می‌انجامد.

عوارض گونه گذاری با تزریق چربی

اگر تزریق چربی به گونه ها توسط پزشک حاذق انجام شود و با تکینیک درستی صورت گیرد؛ با حداقل عوارض همراه خواهد بود؛ این عوارض عبارتند از:

ماندگاری تزریق چربی گونه

ماندگاری تزریق چربی بستگی به نحوه تزریق و تحرک آن منطقه دارد. گونه ها در صورت از مناطقی هستند که به دلیل حرکت کمتر، هم در تزریق ژل و هم تزریق چربی با ماندگاری بیشتری همراه هستند. به طور معمول مقداری چربی پس از تزریق به گونه ها جذب می شود که می تواند بین ۳۰ تا ۷۰ درصد را شامل شود. نتیجه ای که بعد از یک ماه باقی می ماند چندین سال ماندگاری خواهد داشت و دیرتر به سبب افزایش سن تحلیل می یابد.

جوش و جای جوش از مشکلات شایع پوستی هستند که با وجود ناخوش آیند بودن، درمانهای بسیاری برای رفع آنها وجود دارد. شما برای درمان جوش و جای جوش در سنندج می‌توانید با مراجعه به مراکز مجهز و تخصصی پوست از روشهای درمانی مناسب پوستتان بهره مند شوید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465