منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مراقبتهای پوستی / لیفت صورت با هایفوتراپی

لیفت صورت با هایفوتراپی

لیفت صورت با هایفوتراپی دکترحسن زاده متخصص پوست در سنندج

لیفت صورت با هایفو با یک هندپیس که امواج اولتراسونیک را به صورت بی خطر به لایه های زیرین پوست در محل های مشخص شده می تاباند، انجام می شود. بدن شما تولید کلاژن های جدید را تا حدود یک سال آینده ادامه می دهد. شما می توانید در صورت نیاز روش هایفو را دوباره انجام دهید.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای هایفوتراپی نسبت به سایر روش های جوانسازی

اولین و مهم ترین مزیت هایفو نسبت به بقیه روش ها تأیید شدن آن توسط FDA (سازمان غذا و داروی آمریکا) می باشد. از دیگر مزایای آن می توان به بدون درد بودن و روش غیر جراحی و بدون کوچکترین کبودی و قرمزی و بدون نیاز به برش و بخیه اشاره کرد.
همچنین لازم به ذکر است که هایفوتراپی نیاز به جلسات مداوم و هفتگی نداشته و تنها در یک یا دو جلسه قابل انجام می باشد.
یکی دیگر از مزایای هایفو که تقریباً برای همۀ افراد می باشد که به جرأت می توان گفت یکی از مهم ترین دلیل افراد جهت انتخاب روش هایفوتراپی برای جوانسازی، دائمی بودن نتایج آن می باشد.

کلینیک دکتر جمال الدین حسن زاده با سالها تجربه ارئه خدمات جوانسازی پوست مانند هایفوتراپی در سنندج، پذیرای شما مراجعین محترم می‌باشد. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌ 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

نمونه لیفت صورت با هایفوتراپی دکتر حسن زاده متخصص پوست در سنندج

مراقبت های قبل و بعد از انجام هایفو

با توجه به اینکه هایفو یک روش غیرجراحی بوده نیاز به اقدام خاصی قبل از انجام ندارد، تنها در مواردی که حس شود فرد آستانه تحمل درد پایینی دارد، توصیه می شود قبل از شروع کار پماد بیحسی در ناحیه مالیده شود و به مدت 30 الی 40 دقیقه صبر کنید تا بی حسی اثر کرده و بعد شروع به کار کنید.

هایفوتراپی صورت
بعد از انجام هایفو معمولاً درد خفیفی گزارش می شود که به علت حس کشیدگی در ناحیه صورت و گردن به نسبت تأثیر هایفو می باشد که جای نگرانی ندارد و با مصرف قرص های مسکن به زودی برطرف می شود.
یکی از مهم ترین مراقبت ها بعد از هایفو استفاده از کرم های ضد آفتاب حاوی مواد محافظ در برابر اشعه uv می باشد.

اینستاگرام دکتر حسن زاده

موارد منع استفاده از هایفو

امروزه تزریق ژل به یکی از روشهای دوره‌ای زیبایی و جوانسازی پوست بدل شده که علاقه مندان زیادی را هم به خود جذب نموده است. تزریق ژل در سنندج نیز توسط پزشکان و متخصصان پوست در مراکز مجاز و معتبر قابل انجام می‌باشد. علاوه بر انتخاب پزشک متعهد، متبحر و مسئول، نکته قابل یادآوری در این باره، دقت و توجه شما به تاریخ و برند ژلی است که می‌خواهید تزریق نمایید؛ به این دلیل که تزریق ژل یا فیلرهای تاریخ گذشته و بی کیفیت میتواند عوارض بی شماری را برای شما به همراه داشته باشند.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

هستی حیدری [ 1399-11-08 ]
جراحی لیفت صورت.هزینە ونوبت دهی

هستی حیدری [ 1399-08-13 ]
انجام هایفو و قیمت ان

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465