منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جای جوش، اسکار و آکنه / بهترین راهکارهای درمان جای جوش یا اسکار آکنه

بهترین راهکارهای درمان جای جوش یا اسکار آکنه

درمان اسکار آکنه در سنندج

اسکار آکنه یقینا یکی از ناراحت کننده ترین ضایعات پوستی است که به شدت بر اعتماد به نفس اشخاص تاثیر گذار است. درمان های ترکیبی تاثیر شگرفی بر درمان این زخمهای ناشی از جوش صورت دارند. پیلینگ شیمیایی ، سابسیژن و میکرونیدلینگ سه روشی است که در اینجا برای درمان اسکار آکنه به کار رفته است.

آنچه در این مطلب میخوانید پیلینگ شیمیایی برای درمان اسکار آکنه توسط دکتر حسن زاده در سنندج

بسیاری از افراد در رده های سنی مختلف از نوجوان گرفته تا افراد میانسال با آکنه و اسکار ناشی از آن دست و پنجه نرم می‌کنند و به دنبال روشهای برای رفع این معضل پوستی می‌باشند. در کلینینک دکتر جمال حسن زاده کلیه روشهای درمانی اسکار آکنه در سنندج به مراجعین محترم ارائه می‌گردد. روشهایی از قبیل کراس سابسیژن و میکرونیدلینگ که از موثرترین شیوه‌های درمانی اسکار آکنه به حساب می‌آیند.

سابسیژن

سابسیژن یک نوع عمل جراحی سرپایی است که در درمان جوشگاه یا اسکار بکار می رود. یکی از مکانیسم های ایجاد اسکارهای فرورفته مانند بعضی از اسکارهای ناشی از آکنه چسبندگی لایه سطحی پوست به لایه های زیرین پوست است.
این چسبندگی ها توسط رشته های فیبروزه ایجاد می شود که باعث کشش پوست به سمت پایین می شوند. در عمل سابسیژن این چسبندگی ها آزاد و در نتیجه کشش لایه های سطحی برطرف و در نهایت از فرورفتگی ها کاسته می شود.

این مطلب را هم بخوانید : لیفت صورت با هایفوتراپی

آدرس اینستاگرام

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ نوعی درمان برای ترمیم صدمات پوست است که باعث بازسازی پوست آسیب دیده می شود. هدف از درمان با میکرونیدلینگ بهبود ظاهر و عملکرد پوست است. طی انجام عمل میکرونیدلینگ، با استفاده از سوزن های بسیار ریز، تعداد خیلی زیادی کانال های عمودی بسیار کوچک در پوست ایجاد می گردد. وارد کردن سوزن ها به داخل پوست، باعث افزایش انتشار فاکتورهای رشد از سلول های پوستی و خونی و بهبود عملکرد فاکتورهای رشد می گردد.

درمان اسکار آکنه

این پدیده موجب افزایش تولید کلاژن و الاستین می شود. سلول های لایه سطحی پوست نیز به محل سوراخ ها منتقل شده و در آنجا تکثیر می شوند و در نتیجه باعث افزایش ضخامت پوست می گردند. در این روش نفوذ سوزن به داخل پوست می بایست به حدی باشد که خونریزی های ظریف داخل پوستی ایجاد گردد. در میکرونیدلینگ لایه سطحی پوست سوراخ می شود اما تخریب نمی شود، بنابراین پوست در مدت زمان کوتاهی بازسازی شده و در نتیجه دوران نقاهت پس از درمان بسیار کوتاه خواهد بود.

لیزر فرکشنال یکی از بهترین و موثرترین اقدامات لیزری پوست است که با حداقل تهاجم به نتایج رضایت بخشی منجر می‌شود. در این روش با آسیب های کنترل شده و هدف گذاری شده به پوست، می‌توان با آفزایش کلاژن مواجه شد و بسیاری از مشکلات و معایب پوست با تولید کلاژن بیشتر رفع خواهند شد. شما می‌توانید جوانسازی پوست با لیزر فرکشنال در سنندج را در مراکز تخصصی پوست این شهر تجربه نماید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

گلاله نظری [ 1398-10-22 ]
با سلام و احترام خدمت آقای دکتر حسن زاده عزیز بنده قبل از سفرتون به خارج از کشور دو الی سه جلسه جهت درمان اسکارهاو فرورفتگی های پوست صورتم به شما مراجعه کردم و سابسیژن و میکروندلینگ رو برای من انجام دادید بعد از رفتنتون من برای ادامه درمان به دکتر احسن مراجعه کردم و 6 جلسه پانچ و لیزر رو برای من انجام دادن ، هنوز بعضی نواحی فرورفتگی داره میخواستم بپرسم شما چه درمانی رو پیشنهاد میدید.

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465