منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / جوانسازی پوست دست چگونه انجام می شود؟

جوانسازی پوست دست چگونه انجام می شود؟

دستان زیبا کربوکسی تراپی تزریق ژل به دست ها دکتر جمال الدین حسن زاده بهترین متخصص پوست، مو و زیبایی سنندج، کردستان و ایران
در بحث زیبایی معمولا توجهات بر روی نواحی صورت و تناسب اندام تمرکز دارند باوجود این زیبایی دست ها نیز در سالهای اخیر مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.و شمار متقاضیان جوانسازی دست رو به افزایش است. در اینجا به بعضی از شکایت درخصوص زیبایی دست ها و اقدامات درمانی آنها به شکل خلاصه اشاره می شود.

آنچه در این مطلب میخوانید جوانسازی پوست دست

شما می‌توانید جوانسازی دستها را در سنندج با مراجعه به کلینیک دکتر جمال حسن زاده متخصص پوست مو و لیزر تجربه نمایید. اگر مایل به انجام این کار هستید؛ با شماره های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

صفحه اینستاگرام دکتر حسن زاده

لکه های قهوه ای پوست

این لکه ها که در اصطلاح پزشکی به آنها لنتیگو گفته می شود معمولا لکه های تیره مسطح یا کمی برچسته در پوست پشت دست می باشند که غالبا در سنین میانسالی به بعد ایجاد می شوند. این لکه ها خوش خیم اند و علل ایجاد آنها افزایش سن، مسایل ژنتیکی و نور آفتاب است. برخلاف تصورات عمومی این لکه ها هیچ ارتباطی با کبد یا بیماری های کبدی ندارند.
درمان: روش های درمانی متعددی در درمان این نوع لکه ها کاربرد دارند، این روش ها شامل انواع لیزر ، پیلینگ و کرایوتراپی است. میزان موفقیت درمانی در حدود 50-70 درصد است. کرم ها نقش چندانی در درمان این لکه ها ندارند.

لنتیگو دست لکه های قهوه ای دست درمان با لیزر دکتر جمال الدین حسن زاده بهترین متخصص پوست، مو و زیبایی سنندج، کردستان و ایران

عروق برجسته پشت دست ها

در بعضی از افراد رگ های پشت دست برجسته و مشخص هستند. هر چند این حالت طبیعی است اما ممکن است برای بعضی افراد خوشایند نباشد و درصدد برطرف کردن آن برایند.
درمان: معمولا برای بهبود حالت ظاهری دست در اینگونه موارد از یکی از روش های تزریق چربی و یا اسکلروتراپی استفاده می شود. در تزریق چربی با پر کردن و حجم دادن به بافت اطراف عروق، رگ ها کمتر نمایان خواهند بود. در اسکلروتراپی با تزریق مواد اسکلزوزان به داخل عروق رگ های وریدی بسته و محو خواهند شد.

اسکلروتراپی محو عروق پشت دست زیباسازی دست ها دکتر جمال الدین حسن زاده بهترین متخصص پوست، مو و زیبایی سنندج، کردستان و ایران
دست های لاغر و استخوانی

در افراد لاغر نمای دست گاها استخوانی و لاغر می باشد که این حالت ممکن است مطلوب افراد نباشد.
درمان: برای حجم دادن به دست و باصطلاح تبدیل دست لاغر به دست پر معمولا از تزریق چربی و گاهاً تزریق ژل استفاده می شود.

تزریق چربی به دست جوانسازی دست ها دکتر جمال الدین حسن زاده بهترین متخصص پوست، مو و زیبایی سنندج، کردستان و ایران

سایر روش های جوانسازی دست

کربوکسی تراپی ، لیزر فراکشنال و آر اف سوزنی نیز از روش هایی هستند که در درمان چین و چروک های دست گاهاً کاربرد دارند.

همشهریان عزیر! اکیداً توصیه می‌کنیم؛ برای انجام بهترین اقدامات جوانسازی ، به متخصص پوست مو و زیبایی در سنندج مراجعه نمایید و از انجام این امور توسط افراد غیر پزشک ، در مراکز غیر مجاز خودداری کنید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

صبا [ 1402-08-04 ]
باسلام تمام بدنم یه سال میشه که خارش شدید داره بعد خارش خون میاد چندین بارم به دکتر مراجعه کردم حتی ازمایشم دادم چیزی تشخیص ندادن .خشکی و پوسته شدن دست چپم به شدت اذیتم می کنه از شما راهنمایی می خوام ممنون

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465