منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087

ریزش موی کششی

ریزش موی کششی ریزش مو کشیدن مو سشوار کشیدن بستن مو دکترجمال الدین حسن زاده بهترین متخصص پوست، مو و زیبایی سنندج، کردستان ایران تهران

همانگونه که از نام آن پیداست این نوع ریزش مو در اثر کشش طولانی مدت وارد شده بر روی ساقه و ریشه مو ایجاد می شود. به عنوان مثال از عواملی که باعث این حالت می شوند میتوان بستن محکم موها به شکل دم اسبی در پشت سر، اکستنشن موها، بافتن سفت موها را نام برد. استفاده طولانی مدت از این روش ها به مرور زمان باعث تنک شدن موها در محل کشش می شود. آنچه که بیشتر در خانم ها و دختران ایرانی دیده می شود کم شدن موهای ناحیه کناری جلوی سر یا در ناحیه جلو گوش است که در اثر بستن محکم موها با کش یا کلیپس در پشت سر ایجاد می شود.

ریزش موی کششی ریزش مو اکستشن مو دم اسبی کشیدن مو دکتر جمال الدین حسن زاده بهترین متخصص پوست، مو و زیبایی سنندج، کردستان ایران تهران

اکثرا افراد مبتلا به سختی قبول می کنند که کاهش تراکم مویشان در این نواحی مربوط به نحوه بستن موهایشان می باشد. در ابتدای امر با حذف کشش به مرور زمان این کاهش تراکم قابل برگشت خواهد بود. اما در صورتیکه این کشش شدید باشد و زمان طولانی طول بکشد به مرور موجب التهاب و آسیب به ریشه های مو خواهد شد و امکان دارد این آسیب به حدی باشد که دیگر قابل جبران نباشد و موها در این نواحی به شکل دایمی کم پشت و یا دچار طاسی گردند.

ریزش موی کششی ریزش مو اکستشن بافت مو دم اسبی دکتر جمال الدین حسن زاده بهترین متخصص پوست، مو و زیبایی سنندج، کردستان ایران تهران

در صورتیکه آسیب جدی به ریشه های مو وارد نشده باشد در یک فاصله زمانی شش تا نه ماهه موها مجددا رشد خواهند نمود. گاهاً برای تحریک رشد موها از داروهای محرک رشد مو نیز استفاده می شود. اما در موارد شدید که کشش باعث آسیب دائمی شود حذف کشش تنها از پیشرفت طاسی جلوگیری خواهد نمود و معمولاً با درمان های دارویی نیز موها مجدد رشد نخواهند نمود. در این مواقع تنها درمان طاسی در این نواحی کاشت مو خواهد بود.

صفحه اینستاگرام دکتر حسن زاده

همشهریان عزیز! اکیداً توصیه می‌کنیم؛ برای انجام بهترین اقدامات جوانسازی ، به متخصص پوست مو و زیبایی در سنندج مراجعه نمایید و از انجام این امور توسط افراد غیر پزشک، در مراکز غیر مجاز خودداری کنید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

لیلا هلاکویی [ 1395-05-30 ]
باسلام . میخاسم بپرسم که من بمدت یکسال و نیم مو هامو دم اسبی میبستم و الان دچار ریزش و خالی شدن کناره های گوش شدم . میخاسم بپرسم ایا به درمان کاشت مو ج میده

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465