منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / جوانسازی و ترمیم پوست با لیزر فرکشنال

جوانسازی و ترمیم پوست با لیزر فرکشنال

تا چند سال قبل ليزر Co2 معمولي بهترين روش غير جراحي ، جهت از بين بردن چين چروك و صاف كردن چالهاي صورت محسوب مي شد. این ليزر در جوانسازي واز بین بردن اسکار و جای جوش بسیار موثر میباشد ولی متاسفانه بروز عوارض در این لیزر نسبتا شایع بوده و از طرفی انجام آن برای بیمار مشکل و مستلزم صرف زمان نسبتا زیادی است زیرا زمان بهبود زخمها در این نوع لیزر گاه به یک ماه نیز میرسد .

تحمل این مسایل برای بیماران آسان نیست . در این نوع لیزر کل سطح پوست به صورت یکسان تخریب میشود تخریب وسیع ایجاد شده در این نوع لیزر باعث اثر بخشی بیشتر و در عین حال احتمال عوارض بیشتر پوست بیماران میشود. یکی از عوارض این گونه لیزر ایجاد لکه های پوستی است لذا علیرغم تاثیر خوب این نوع لیزر به دلیل عوارض وزمان بهبود طولانی این نوع لیزر مقبولیت زیادی بین بیماران و پزشکان ندارد.

آدرس اینستاگرام دکتر حسن زاده
در چند سال اخير تكنولوژي جديدي به نام Fractional Laser بوجود آمده است كه بر خلاف لیزر co2 معمولی در سطح پوست تخریب نقطه ای ایجاد میکند و در بین نقاط تخریب شده نقاط سالمی از پوست بر جای میگذارد که این مسئله باعث کاهش دوره بهبود . لذا در حال حاضر این نوع لیز مقبولیت نسبتا بالایی را در بین پزشکان و بیماران به دست آوردهاست.

نوشته شده توسط: دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو

همشهریان عزیز! اکیداً توصیه می‌کنیم؛ برای انجام بهترین اقدامات جوانسازی ، به متخصص پوست مو و زیبایی در سنندج مراجعه نمایید و از انجام این امور توسط افراد غیر پزشک ، در مراکز غیر مجاز خودداری کنید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

فریبا نجفی [ 1402-06-28 ]
سلام آقای دکتر من لیزر co2فرکشنال کردم برای ترمیم از پماددالفا استفاده میکنم از وقتی که از این پماد استفاده میکنم انگار داره همان پوست مرده رو ترمیم میکنه و پوسته پوسته نمیشه. میخواستم بدونم این پماد مناسب این لیزر هست یا نه؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465