منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق پرکننده های پوستی / تزریق فیلر چانه چه تأثیری در زیبایی و تناسب صورت دارد؟

تزریق فیلر چانه چه تأثیری در زیبایی و تناسب صورت دارد؟

چانه فرد می‌تواند تأثیر عمیقی بر ظاهر کلی او داشته باشد. یک صورت V شکل که معمولاً با زیبایی و ظرافت همراه است، ظاهری ایده آل برای بسیاری از افراد است؛ اما همه افراد در هنگام تولد به یک اندازه از این امتیاز زیبایی بهره‌مند نمی‌شوند. یک چانه برجسته‌تر و باریک‌تر باعث می‌شود که شما با ظاهری جذاب‌تر و تأثیرگذارتر به نظر برسید. پیشرفت‌های علمی و پزشکی در زمینه‌های زیبایی‌شناسی پزشکی این امکان را به وجود آورده است که بتوانید شکل و طول چانه خود را اصلاح کنید که همه این کارها بدون استفاده از تیغ جراحی انجام می‌شوند.

تزریق فیلر به چانه یک روش درمانی رایج است که در آن از پرکننده‌های پوستی برای برجسته‌تر کردن چانه استفاده می‌شود. مفهوم تزریق فیلر به چانه در ابتدا ممکن است غیر عادی به نظر برسد؛ اما چانه یک ویژگی سه بعدی و واقعاً مهم برای صورت است. هم زنان و هم مردان هر دو می‌توانند از مزایای تزریق فیلر به چانه بهره‌مند شوند. فیلر چانه در اصل فرایند رساندن چانه به شکل دلخواه با تزریق مواد پرکننده مخصوص به چانه است و می‌توان برای تمام افراد مبتلا به اختلال چانه انجام داد. استفاده از تزریق فیلر هیالورونیک اسید به چانه که یک روش غیر جراحی و سریع است، به شما کمک می‌کند تا هم پروفیل‌های جانبی و هم قسمت‌های جلویی چانه خود را اصلاح کنید و ظاهر کلی صورت خود را زیباتر و جذاب‌تر نمایید.

تزریق ژل یا فیلر چانه از جمله اقداماتی است که با بهترین نتایج توسط دکتر جمال حسن زاده در سنندج انجام می‌شود. در این مرکز با استفاده از مرغوب ترین انواع ژل و مهارت پزشک در تزریق ژل، همچنین اجرای درست و اصولی مراحل تزریق ژل توسط ایشان، می‌توانید به زیبایی ماندگاری در صورت و بدن خود دست یابید.

تاثیر تزریق فیلر به چانه

فیلر های پوستی می‌توانند موارد زیر را افزایش و بهبود دهند:

  1. قرینگی چانه
  2. اندازه چانه
  3. طول چانه
  4. برجستگی چانه: برخی از متقاضیان دارای چانه عقب رفته هستند. این عقب رفتگی در نمای جانبی صورت، بهتر دیده می‌شود. با استفاده از فیلر های پوستی می توان چانه‌ای خوش‌فرم و برجسته‌تر برای بیمار به وجود آورد.
  5. شکل چانه: ممکن است فرد متقاضی تمایل به داشتن چانه‌ای با عرض بیشتر، طول بیشتر، زاویه بیشتر یا کمتر داشته باشد یا از داشتن چانه‌ای تیز رنج می‌برد. تمامی این مشکلات با تزریق فیلر به چانه قابل درمان می‌باشد.
تزریق فیلر چانه

مزایای تزریق فیلر چانه

فیلر چانه یک روش ساده و بدون درد است که امکان اصلاح بسیاری از ناهنجاری‌های موجود در چانه را در یک جلسه می‌دهد. یک روش غیر جراحی است و بزرگ‌ترین مزیتی است که این روش را از سایر کاربردها متمایز می‌کند. جدا از این، از جمله مزایای آن موارد زیر است:

بهترین کاندید تزریق فیلر به چانه

  1. افرادی که ظاهر چانه آنها ظاهری نامناسب دارد و قصد تغییر ظاهر در چانه خود را دارند.
  2. افرادی که دارای چین و چروک در اطراف چانه خود هستند و قصد درمان آنها را دارند.
  3. افرادی که دارای چانه کوچک و ضعیف هستند.
  4. افرادی که از نظر سلامتی فیزیکی و جسمی وضعیت خوبی داشته باشند.
  5. افرادی که به پوست و زیبایی خود اهمیت می‌دهند.

نحوه تزریق فیلر چانه

قبل از تصمیم‌گیری برای این روش، ظاهر صورت باید از هر زاویه ارزیابی و عکس‌برداری شود. نقص ساختاری را باید با بررسی عکس‌های به دست آمده و مقایسه آنها با یکدیگر مشخص کرد. در صورت تصمیم‌گیری برای فیلر باید مناطقی که تزریق انجام می‌شود مشخص شود. این فیلرها معمولاً حاوی اسید هیالورونیک هستند. کلیه مواد فیلر مورد استفاده باید محصولاتی باشد که توسط وزارت بهداشت تأیید می‌شود. اگرچه به‌طور کلی در فیلر چانه نیاز به بیهوشی نیست؛ اما در بعضی موارد از کرم‌هایی که بیحسی موضعی را فراهم می‌کنند به خصوص به درخواست بیمار استفاده می‌شود. پس از انجام عمل بی‌حسی، مواد به کمک سوزن‌های کوچک زیر پوست تزریق می‌شوند.

مراقبت های بعد از تزریق فیلر چانه

بعد از تزریق فیلر می‌توانید برای کاهش تورم از بسته یخ استفاده کنید. بدون آنکه فشار روی محل تزریق بیاورید هر ۱ تا ۲ ساعت برای ۱ تا ۳ روز یخ را روی محل بگذارید تا از مقدار تورم کم شود. از فعالیت‌هایی که سبب برافروختگی صورت می‌شود و نیز از تماس با گرما خودداری کنید تا زمانی که تورم محل از بین برود. اگر احساس ناراحتی دارید، استامینوفن مصرف کنید. سعی کنید شب و در موقع خواب سرتان بالاتر از معمول باشد، به شکم نخوابید، روی محل تزریق فشار نیاورید و آن را ماساژ ندهید. دو تا چهار هفته بعد برای ترمیم به پزشک خود مراجعه کنید.

میزان ماندگاری تزریق فیلر به چانه

ماندگاری نتیجه تزریق فیلر به نوع فیلر، ناحیه‌ای که فیلر به آن تزریق شده و ویژگی جسمی بیمار بستگی دارد. به‌طور کلی اثر فیلر‌های تزریق شده در چانه با توجه به نوع فیلر مورد استفاده از ۶ ماه تا ۲ سال باقی می‌ماند.

آدرس اینساگرام دکتر حسن زاده

عوارض تزریق فیلر چانه

فیلر چانه هیچ‌گونه عوارضی به همراه ندارد و بسیار روش بی‌خطری محسوب می‌شود. باید به این نکته توجه کنید که در صورتی که پیش متخصص برای تزریق نروید ممکن است عوارضی برای شما به وجود آید نظیر:

برای درمان مشکلات و بیماری های پوستی، بهترین گزینه مراجعه به متخصص پوست است. متخصص پوست با دانش بالا و آگاهی نسبت به ساختار پوست می‌تواند در درمان بیماری و بهبود عوارض آن بسیار کمک کننده باشد. دکتر جمال الدین حسن زاده متخصص پوست، مو، کاشت مو و لیزر در سنندج برای رفع مشکلات و بیماری های پوستی شما آماده ارائه خدمت می‌باشند.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465