منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق پرکننده های پوستی / جوانسازی پوست با تزریق فیلر

جوانسازی پوست با تزریق فیلر

یکی از عمده‌ترین تغییراتی که با بالا رفتن سن برای صورت ما اتفاق می‌افتد از دست رفتن حجم صورت است. پوست ما نازک‌تر شده و تأثیر جاذبه زمین بر روی آن هویدا می‌شود. ترمیم و بازگرداندن بافت‌های نرم صورت با استفاده از تزریق ژل یا تزریق فیلر یکی از تکنیک‌های جوان‌سازی پوست است. تزریق ژل یا تزریق فیلر یکی از راه‌های کسب نتایج خوب و ماندگار در زمینه رفع چین و چروک‌های صورت است که دوره نقاهت کمی داشته و در واقع جایگزین طبیعی جراحی زیبایی محسوب می‌شود.

تزریق ژل یا تزریق فیلر در هموار کردن خطوط عمیق و چین و چروک‌ها، مخصوصاً در اطراف بینی و لب‌ها بسیار تأثیرگذار هستند. می‌توان از تزریق ژل یا تزریق فیلر برای بازگرداندن حجم گونه‌ها و برجسته‌تر کردن آن‌ها استفاده کرد، این امر برای لب‌ها یا هر قسمتی از صورت که نیاز به ترمیم دارد امکان‌پذیر است. تزریق ژل یا تزریق فیلر یکی از ارزشمندترین درمان‌های غیر تهاجمی یا غیر جراحی است که می‌تواند صورت شما را جوان‌تر کرده و ویژگی‌های آن را بهبود بخشد.

آنچه در این مطلب میخوانید

نحوه انجام تزریق فیلر

پیش از تزریق، محلی که قرار است تحت درمان قرار بگیرد، استریل شده و برای بی‌حس کردن ناحیه از داروی بی‌حسی موضعی استفاده می‌کنند. بسیاری از محصولات تزریق ژل حاوی لیدوکائین هستند. لیدوکائین داروی بی‌حسی ملایمی است که درد حین و بعد از تزریق را به حداقل ممکن می‌رساند. به طور کلی ممکن است در جلسات ابتدایی تزریق ژل ، کمی درد و ناراحتی داشته باشید. سپس ژل آماده، به مقدار مناسب در قسمت‌هایی مانند گونه‌ها، خط خنده و … باید در دو سمت صورت تزریق یکسان داشته باشد تا نگرانی از بابت عدم تقارن آن وجود نداشته باشد. همچنین پزشک شما می‌تواند قسمت‌هایی که ژل تزریق شده را ماساژ دهد تا ژل به شکل همواری توزیع شود. در صورت نیاز پس از عمل می‌توانید با کمپرس یخ ناحیه‌ی تزریق شده را آرام کنید.

جوانسازی پوست با تزریق فیلر

کاربرد فیلرهای پوستی

در حالی که فیلرهای پوستی گاهی به فیلر های رفع چروک نیز شناخته می‌شوند؛ اما می‌توانند عملکردی بسیار بیشتر از رفع چروک داشته باشند. فیلرهای پوست در رفع بسیاری از مشکلات رایج مفید هستند که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. صاف کردن خطوط اطراف بینی و دهان: این موارد به خطوط ماریونت، لبخند یا پرانتزی نیز شناخته می‌شوند.
  2. افزایش و بازگردانی حجم از دست رفته گونه و شقیقه
  3. کاهش ظاهر خطوط عمودی لب ها
  4. برجسته‌سازی و حجم دهی به لب‌ها
  5. صاف کردن چین‌های اطراف چانه
  6. بهبود تقارن در اجزا صورت

تزریق فیلر از جمله اقداماتی است که با بهترین نتایج توسط دکتر جمال حسن زاده در سنندج انجام می‌شود. در این مرکز با استفاده از مرغوب ترین انواع ژل و مهارت پزشک در تزریق ژل ، همچنین اجرای درست و اصولی مراحل تزریق ژل توسط ایشان، می‌توانید به زیبایی ماندگاری در صورت و بدن خود دست یابید.

انواع فیلر

مزایای تزریق فیلر

انجام تزریق چربی برای جوانسازی پوست مانند هر امر دیگری دارای مزیت‌هایی است که در ادامه آنها را ذکر می‌کنیم:

نواحی مورد تزریق با فیلر

تزریق فیلر در قسمت‌های مشخص صورت موجب لیفت، حجم‌دهی و لیفت خواهد شد. مناطقی از صورت که تزریق فیلر موجب اصلاح یا لیفت آن‌ها می‌شود عبارت‌اند از:

افراد نامناسب جهت تزریق فیلر

در اختلالات خونریزی دهنده، دیابت، بیماری‌های قلبی عروقی، بیماری‌های عصبی عضلانی، اختلالات اتو ایمون و آلرژی به مواد تزریقی، همچنین در بارداری و شیردهی نباید تزریق صورت گیرد.

اینستاگرام دکتر جمال الدین حسن زاده

عوارض تزریق فیلر

  1. تورم
  2. کبودی و بی‌حسی
  3. عفونت
  4. پف مناطق تزریق‌شده
  5. خونریزی
  6. قرمزی پوست
  7. درد
  8. حساسیت و آلرژی
  9. بروز جوش و آکنه

برای درمان مشکلات و بیماری های پوستی ، بهترین گزینه مراجعه به متخصص پوست است. متخصص پوست با دانش بالا و آگاهی نسبت به ساختار پوست می‌تواند در درمان بیماری و بهبود عوارض آن بسیار کمک کننده باشد. دکتر جمال الدین حسن زاده متخصص پوست، مو، کاشت مو و لیزر در سنندج برای رفع مشکلات و بیماری های پوستی شما آماده ارائه خدمت می‌باشند.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

معین مصطفی [ 1400-06-15 ]
سلام روز بخیر چند سال است که از فرورفتگی گونه هام رنج میبرم و میخوام که برطرف شود آیا امکان لیفت هست؟ بدن خودم چربی ندارد یا بسیار کم چربی دارد آیا امکانش هست که همان مقدار کم را استفاده کنید؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465