منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087

مزوتراپی مو درمان ریزش مو

مزوتراپی یکی از روشهای غیر تهاجمی و با ریسک عوارض بسیار کم است که برای درمان ریزش مو ، پرپشت نمودن موها و رفع بسیاری از مشکلات پوستی می‌تواند مفید و موثر باشد. این روش با توجه به هزینه بسیار مناسب، عدم نیاز به بستری شدن و طی دوران نقاهت سخت و طولانی، همچنین با توجه به اثرات شگفت انگیزی که ظرف مدت کوتاهی در درمان اغلب کم پشتی های مو دارد؛ از محبوبیت فراوانی برخوردار است.

در ادامه این مطلب به نحوه انجام، عوارض، و عملکرد مزوتراپی مو می‌پردازیم و شما را با کلیت این عمل آشنا می‌سازیم.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزوتراپی مو چیست؟

مزوتراپی به طیف وسیعی از درمان‌های تزریقی با حداقل تهاجم گفته می‌شود که کاربردهای بسیاری دارند. مثلاً مزوتراپی مو که در این مقاله می‌خواهیم راجع به آن صحبت کنیم، یکی از کاربردهای این روش درمانی است که باعث توقف ریزش مو و تحریک رشد موها می‌شود. در مزوتراپی، ترکیبی از مواد مختلف تقویتی یا همان کوکتل های مزو به طور مستقیم به محل دچار مشکل و اختلال (مثلا پوست سر برای درمان ریزش مو) تزریق می‌شود.

کوکتل ها شامل عصاره‌های گیاهی، داروهای مختلف، ویتامین‌ها، آنزیم‌ها، هورمون‌ها، فاکتورهای رشد و دیگر عواملی هستند که می‌توانند به درمان آلوپسی (ریزش مو یا طاسی) کمک کنند.

مزوتراپی موهای آسیب دیده

کاربرد مزوتراپی

مزوتراپی نوعی تزریق زیرجلدی یا زیرپوستی است که بسته به نوع داروها و مواد استفاده شده در آن می‌تواند کاربردهای مختلفی داشته باشد. از جمله کاربردهای مزوتراپی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

در کلینیک دکتر جمال الدین حسن زاده متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر، موثرترین ترکیبات مزوتراپی برای درمان ریزش مو و پرپشتی موهای شما تهیه شده و در موضع با بهترین تکنیک تزریق می‌گردد. به همین دلیل شما می‌توانید شاهد مطلوب ترین نتایج درمانی با مزوتراپی باشید. لطفا جهت مشاوره، رزرو نوبت و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

کاندیدای مناسب مزوتراپی مو

به جز آلوپسی آندروژنیک، انواع دیگر ریزش مو با بکارگیری مزوتراپی به بهبودی قابل قبولی دست پیدا می‌کنند. در ادامه به انواع مدل های ریزش مو که با مزوتراپی قابل درمان و بهبودی می‌باشند؛ اشاره خواهد شد.

تلوژن افلوویوم و ریزش موی ناشی از استرس

این دو اختلال معمولاً زمانی رخ می‌دهند که بدن شما دچار استرس فیزیکی یا روانی می‌شود. مزوتراپی مو درمان بسیار خوبی برای این دو شکل ریزش مو است. مثلاً ریزش موی بعد از بارداری که به دلیل تلوژن افلوویوم رخ می‌دهد، به شکلی موثر با مزوتراپی قابل درمان است.

آسیب و ضعف در ساقه‌ مو

اگر ساقه‌ی موی شما به دلایلی آسیب دیده است، مزوتراپی برای شما مفید است. یکی از اثرات این روش، افزایش رشد موها و همچنین حفظ سلامت فولیکول‌های مو است.

آلوپسی آره‌آتا (ریزش موی سکه‌ای)

مزوتراپی در برخی از افرادی که از آلوپسی آره‌آتا رنج می‌برند، بسیار موثر است. اگر ریزش موی سکه‌ای دارید و شرایطتان حاد نیست، احتمالاً کاندیدای مناسبی برای مزوتراپی مو هستید.

کاهش سرعت رشد

اگر به هر دلیلی سرعت رشد موهای شما کم شده، مزوتراپی مو می‌تواند درمان موثری باشد.

آدرس اینستاگرام دکتر حسن زاده

عوارض مزوتراپی مو

در صورتیکه برای انجام مزوتراپی به یک پزشک متخصص و با تجربه مراجعه کرده و از داروهای تزریقی استادارد استفاده کنید؛ این روش هیچ عارضه جانبی نداشته یا دارای عوارض و خطرات بسیار اندک می باشد. که اکثر این عوارض موقتی بوده و به سرعت از بین می روند. برخی از عوارض جانبی گزارش شده عبارتند از:

همانطور که گفته شد؛ مزوتراپی دارای عوارض بسیار جزئی می باشد که به ندرت اتفاق میافتند یا در صورت وقوع سریع از بین می روند. مزوتراپی موی سر تاکنون باعث آسیب حاد و عمومی نشده و روشی ایمن می باشد. مزوتراپی روشی بدون درد می باشد، اما در صورتیکه از سوزن می ترسید می توانید برای تزریق محلول مزوتراپی از دستگاه های فاقد سوزن که تاثیرشان کمتر است استفاده کنید.

اگر ساکن سنندج هستید؛ و مایلید از خدمات قابل ارائه در کلینیک تخصصی پوست، مو و لیزر دکتر حسن زاده استفاده نمایید؛ برای دریافت نوبت دکتر جمال الدین حسن زاده کلیک کنید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

هانیه فدایی [ 1402-07-19 ]
من تو چند جلسه مزوتراپی روی موهام انجام دادم خیلی بهتر از قبل شد موهام

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465