منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق پرکننده های پوستی / قبل و بعد از تزریق ژل چه کارهایی باید انجام دهیم؟

قبل و بعد از تزریق ژل چه کارهایی باید انجام دهیم؟

تزریق ژل یا فیلر یکی از اقدامات زیبایی و جوانسازی است که با هدف افزایش حجم و فرم دهی به اجزای صورت و بدن انجام می‌شود. در این روش فیلرهای بسته بندی شده و آماده در پک های یک سی سی با برندهای گوناگون با قسمتی که به افزایش حجم و ترمیم فرم نیاز دارد؛ تزریق میگردد. نتایج تزریق ژل بلافاصله پس از تزریق، قابل مشاهده است.

البته ایجاد تورم و التهاب مانع از رویت دقیق نتایج تزریق ژل خواهد بود. ولی این عوارض با گذشت چند روز برطرف می‌شوند. نتایج زیبا، موثر و ماندگار تزریق ژل به رعایت نکات ساده ای بستگی دارد که در ادامه به معرفی این نکات خواهیم پرداخت.

آنچه در این مطلب میخوانید

اقدامات قبل از تزریق ژل

به منظور جلوگیری از ایجاد کبودی توصیه می‌شود؛ یک هفته قبل از درمان موارد زیر را رعایت کنید :

مصرف دارو های رقیق کننده ی خون مانند آسپرین ها ، ایپوپروفن و همچنین کپسول های امگا 3 ، سیر ، گل راعی اجتناب شود . ضمنا در صورتی که به بیماری های قلبی و عروقی مبتلا می باشید قبل از قطع مصرف آسپرین با پزشک خود مشورت نمایید .

قبل از تزریق ژل از مصرف محصولات موضعی همچون ترتینوئین ، رتینال ها ، رتینوئید ها ، اسید گلیکولیک ها ، اسید های آلفا هیدروکسی و هر نوع محصول موضعی ضد پیری اجتناب کنید . به علاوه از وکس کردن، روشن نمودن، برداشتن مو و استفاده از کرم های موبر در قسمت مورد نظر خودداری نمایید .

تزریق ژل از جمله اقداماتی است که با بهترین نتایج توسط دکتر جمال حسن زاده در سنندج انجام می‌شود. در این مرکز با استفاده از مرغوب ترین انواع ژل و مهارت پزشک در تزریق ژل ، همچنین اجرای درست و اصولی مراحل تزریق ژل توسط ایشان، می‌توانید به زیبایی ماندگاری در صورت و بدن خود دست یابید.

یک روز قبل و بعد از انجام تزریق از مصرف نوشابه های الکلی برای جلوگیری از ایجاد کبودی بیشتر خودداری کنید .

در صورت بارداری یا شیردهی به پزشک خود اطلاع دهید.

اینستاگرام دکتر حسن زاده

مراقبت های پس از تزریق ژل

مراقبتهای قبل و بعد از تزریق ژل

اگر ساکن سنندج هستید؛ و مایلید از خدمات قابل ارائه در کلینیک تخصصی پوست، مو و لیزر دکتر حسن زاده استفاده نمایید؛ برای دریافت نوبت دکتر جمال الدین حسن زاده کلیک کنید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

منیژه میرمکری [ 1400-02-15 ]
با سلام و عرض خسته نباشید من چند سوال داشتم که امیدوارم با ارسال عکس بتونم پاسخ همه را از آقای دکتر عزیز بگیرم . اول ابروهایم پر پشت است اما برای دادن فرم زیباتر و رفع خط تاتو بر روی آن می توانم کاشت ابرو انجام دهم؟ برای لیفتینگ صورت بدون تغییر فرم صورت و بدون ایجاد هر گونه پف کردگی پیشنهادتان چیست؟ چند سال پیش عمل کوچک کردن سینه داشتم که محل بخیه ها ماندگار شده البته کمرنگه ولی معلومه. لیزر می تونه رفعش کنه؟ و اینکه حس می کنم سینه هام شل و خالی شدند ایا با تزریق چربی این حالت خوب میشه؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465