منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / میکرودرم ابریژن روشی غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست

میکرودرم ابریژن روشی غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست

میکرودرم ابریژن برداشتن لایه ای از پوست به وسیله ی تکه های بسیار ریز (میکرو) تراش دهنده (ابریژن) می باشد. این روش همانند پرداخت کردن یک چوب بوسیله یک کاغذ سمباده ظریف می باشد تا سطح آن صاف و صیقلی شود. همچنین برای رفع چین و چروک می توانید از بوتاکس صورت استفاده نمایید و چنانچه از موهای زائد صورت رنج می برید بهترین روش رفع آن لیزر موهای زائد می باشد. در این روش با استفاده از تکنیک‌های مختلف، لایه‌ی سطحی پوست شما برداشته می‌شود. بعد از التیام کامل، لایه‌ی سطحی جدید زیباتر، یکدست‌تر و جوان‌تر به نظر می‌رسد.

آنچه در این مطلب میخوانید

میکرودرم ابریژن چیست؟

میکرودرم ابریژن یک فرایند غیر شیمیایی و غیرتهاجمی است که از اسپری میکروکریستال برای برداشتن بیرونی ترین لایه خشک شده و سلول های مرده پوست استفاده می کند و به این ترتیب پوست جوان تر و سالم تر به نظر می رسد. به علاوه میکرودرم ابریژن باعث تولید یک لایه جدید پوست با سلول های تازه و میزان بالاتری از کلاژن می شود و پوست جدید سفت تر خواهد بود. میکرودرم ابریژن نسبت به درم ابریژن ملایم تر است. درم ابریژن تهاجمی تر بوده و برای درمان خطوط عمیق تر، آفتاب سوختگی های شدید و زخم ها استفاده می شود.

آدرس اینستاگرام دکتر حسن زاده

میکرودرم ابریژن چگونه انجام می‌شود؟

متخصص پوست با استفاده از دستگاه میکرودرم، لایه رویی پوست را به آرامی می‌ساید. در حین درمان هم اغلب این احساس سایش در سطح پوست حس می‌شود؛ با این وجود از درد خبری نیست. معمولاً این روش حدود 30 الی 60 دقیقه به طور می‌انجامد و پس از آن با یک سری اقدامات مراقبتی می‌توانید دوره نقاهت را به سادگی سپری کنید.

میکرودرم ابریژن روشی غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست است که در سنندج توسط دکتر جمال الدین حسن زاده متخصص پوست انجام می‌شود. در این روش با استفاده از تکنیکی خاص لایه سطحی پوست برداشته می‌شود و در نتیجه این عمل، پوست جوانسازی شده زیباتر و باطراوت تر دیده می‌شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

مراقبت های پس از میکرودرم ابریژن

مراقبتهای پس از میکرودرم ابریژن روشهای بسیار ساده ای هستند که به قرار زیر می‌باشند :

میکرودرم ابریژن چیست؟ | فواید و مزایای میکرودرم ابریژن

کاربردهای میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن برای به دست آورن اهداف زیر انجام می‌شود :

اگر ساکن سنندج هستید؛ و مایلید از خدمات قابل ارائه در کلینیک تخصصی پوست، مو و لیزر دکتر حسن زاده استفاده نمایید؛ برای دریافت نوبت دکتر جمال الدین حسن زاده کلیک کنید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

قنبری [ 1402-06-27 ]
سلام آقای دکتر لکه های روی سینه بازو هم با میکرودرم ابریژن از بین میره

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465