منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس در سنندج / در مورد بوتاکس بیشتر بدانید

در مورد بوتاکس بیشتر بدانید

تزریق بوتاکس از جمله روش‌های کم‌تهاجمی جوانسازی پوست است و به عنوان روشی ایمن و موثر برای از بین بردن خطوط ظریف چین و چروک‌های اطراف چشم، خطوط پیشانی، خط اخم و چین های اطراف بینی بیشترین کاربرد را دارد. از این ترکیب همچنین برای بهبود و درمان میگرن و رفع تعریق بیش از حد نیز استفاده می‌شود.

امروز تزریق بوتاکس به یکی از اَعمال دوره ای مراقبت از پوست تبدیل شده و بسیاری از مراجعات به کلینیک های پوست را به خود اختصاص داده است. به همین جهت آگاهی از ساختار بوتاکس، عوارض تزریق آن و هر آنچه به این ماده مربوط می‌شود؛ از الزامات قبل از تزریق می‌باشد که در ادامه این بحث مفصل به این موارد پرداخته خواهد شد.

آنچه در این مطلب میخوانید

بوتاکس چیست؟

حتماً شما شنیده اید که گفته می شود قبل از مصرف کنسروها، به مدت ۲۰ دقیقه آن ها را بجوشانید. دلیل آن احتمال وجود یک نوع خاص باکتری بنام کلستریدیوم بوتولونیوم در کنسروهاست که به صورت آرام آرام رشد کرده و از خود سم بسیار مهلک و کشنده ای تولید میکند که باعث ایجاد عارضه ای بنام بوتولیسم می شود.

از این رو نام این سم را به طور اختصار و تجاری بوتاکس Botox نهاده اند. تزریق این ماده از آزاد شدن انتقال دهنده عصبی استیل کولین از انتهای آکسون در محل اتصال عصبی عضلانی جلوگیری می کند؛ و موجب فلج عضلانی می‌گردد؛ و اگر مقدار آن در سطح خون زیاد بشود باعث شل شدن عضلات کل بدن و عضلات تنفسی و نهایتاً مرگ می شود.

تزریق بوتاکس در سنندج توسط دکتر جمال الدین حسن زاده با تکنیکی موثر و بکارگیری بهترین مواد انجام می‌پذیرد. اگر مایل به تزریق بوتاکس در کلینیک دکتر حسن زاده می‌باشید؛ جهه هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

بوتاکسی که به صورت رایج برای مصارف زیبایی بکار برده می‌شود نیز مقادیر بسیار کم از همین ماده است که خوشبختانه در این مقادیر بی ضرر بوده و از آن برای فلج موقت عضلات ایجاد کننده چین و چروک در سطح پوست صورت استفاده می‌شود. با توجه به اینکه علت اصلی ایجاد برخی از چین و چروک‌های صورت ، حرکت عضلات است؛ اگر آنها را فلج کنیم، خطوطی که در نتیجه منقبض یا منبسط شدن عضله روی صورت ایجاد می‌شوند نیز رفع خواهند شد؛ و در این موارد تزریق بوتاکس بهترین راهکار ممکن است.

همه چیز درباره ی تزریق بوتاکس

مراقبت های پس از تزریق بوتاکس

عوارض تزریق بوتاکس

عوارض تزریق بوتاکس به طور معمول، جز ضعف عضلات ناحیه اطراف محل تزریق، جدی نمی باشد. البته در صورتی که تزریق توسط پزشک با تجربه انجام شود، هیچ گونه عارضه ای نخواهد داشت، ولی افرادی که بیماری های عصبی و عضلانی دارند و در فاز حاد هستند و يا زنان باردارو شيرده نباید از تزریق بوتاکس استفاده کنند.

گذشده از اینکه تزریق بوتاکس باعث کاهش و بهبود سردردهای میگرنی در بسیاری از افراد می شود، اما گاهی ممکن است پس از تزریق بوتاکس به صورت، جهت جوانسازی پوست ، فرد موقتاً دچار سردرد می‌شود؛ که این عارضه از عوارض قابل پیش بینی بوتاکس می‌باشد و پس از چند روز، خود به خود رفع خواهد شد.

اینستاگرام دکتر حسن زاده

هزینه تزریق بوتاکس

اگر مایل به تزریق بوتاکس توسط دکتر جمال الدین حسن زاده در سنندج می‌باشید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر از هزینه های این روش و هماهنگی های لازم، با شماره 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

جوش و جای جوش از مشکلات شایع پوستی هستند که با وجود ناخوش آیند بودن، درمانهای بسیاری برای رفع آنها وجود دارد. شما برای درمان جوش و جای جوش در سنندج می‌توانید با مراجعه به مراکز مجهز و تخصصی پوست از روشهای درمانی مناسب پوستتان بهره مند شوید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465