منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / کاربردهای کربوکسی تراپی پوست چیست؟

کاربردهای کربوکسی تراپی پوست چیست؟

کربوکسی تراپی درمان تیرگی دور چشم دکتر جمال الدین حسن زاده بهترین متخصص پوست، مو و زیبایی ایران سنندج کردستان

کربوکسی تراپی درمانی است که در آن از تزریق گاز دی اکسید کربن استفاده می شود. گاز CO2 با مکانیسم های متفاوت موجب اثرات درمانی می شود.افزایش جریان خون موضعی یکی از این مکانیسم های اثر بخشی میباشد. مکانیسم دوم آن كه سلول های فيبروبلاست را تحريک مي كند كه اينها توليد كلاژن نموده و موجب كشيدن پوست مي شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

کربوکسی تراپی درمانی نسبتا موثر، راحت و با حداقل عوارض است که توسط دکتر جمال حسن زاده در سنندج انجام می‌شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

کاربردهای کربوکسی تراپی

1.تیرگی دور چشم: کربوکسی تراپی موجب بهبود شبکه مویرگی پلک پایین شده و بعلاوه با افزایش لایه کلاژن پوست را جوان تر می نماید. با تزریق مقدار کمی از گاز دی اکسید کربن به مناطق آسیب دیده، جریان خون افزایش یافته و شبکه مویرگی تقویت شده و گردش خون برای زمان طولانی در موضع افزایش می یابد. در نهایت رنگ تیره زیر چشم تیدیل به صورتی شده که تاثیر آن تا 6 ماه می ماند.

کربوکسی تراپی درمان تیرگی دور چشم دکتر جمال الدین حسن زاده بهترین متخصص پوست، مو و زیبایی سنندج کردستان ایران

2.ترک های پوستی مانند ترک حاملگی: استرچ مارک به دلیل کش آمدن پوست و پاره شدن کلاژن پوستی ایجاد می شود. کربوکسی تراپی موجب تشکیل کلاژن های جدید شده و با بهبود ماتریکس قوام پوست افزایش یافته و ظاهر پوست طبیعی می شود.

کربوکسی تراپی درمان استرچ مارک با کربوکسی تراپی دکتر جمال الدین حسن زاده بهترین متخصص پوست، مو و زیبایی سنندج، کردستان و ایران
3.سلولیت

کربوکسی تراپی سلولیت دکتر جمال الدین حسن زاده بهترین متخصص پوست، مو و زیبایی سنندج، کردستان و ایران
4. ریزش مو
5.بیماری های عروقی مرتبط با دیابت
6.زخم های پوستی
7.برخی از مشکلات نعوظ به علت اختلالات عروقی
8.درمان بیماری های التهابی پوست مانند اگزمای پوستی یا پسوریازیس
9.درمان اسکار یا جوشگاه مانند اسکارهای آکنه
کربوکسی تراپی درمان جای جوش اسکار آکنه جوشگاه دکتر جمال الدین حسن زاده بهترین متخصص پوست، مو و زیبایی سنندج، کردستان و ایران
10.درمان چین و چروک

تعداد جلسات درمانی

تعداد جلسات متفاوت و با نوع درمان متفاوت است. برای کاهش چربی موضعی به طور معمول 8 تا 10 جلسه نیاز است. فاصله بین جلسات هر یک یا دو هفته می باشد. به منظور تثبیت نتایج درمانی برای چند سال، سالی یک نوبت درمان تکرار می شود. برای درمان سلولیت 6 تا 10 جلسه به فاصله یک تا دو هفته درمان انجام می شود. همراهی با ماساژ و کاپینگ گرم به درمان این ضایعات کمک بیشتری می نماید. برای درمان استرچ مارک و چین و چروک پوست 4 تا 6 جلسه مورد احتیاج است که به فاصله یک هفته انجام می شود.

کربوکسی تراپی پوست

عوارض کربوکسی تراپی

عوارض جانبی کربوکسی تراپی کم است و خود محدود شونده می باشند و شامل درد خفیف در محل تزریق، احساس صدای خش خش در پوست و گاهاً کبودی در محل تزریق است و ظرف چند ساعت تا چند روز بطور کامل برطرف می شوند.

آدرس اینستاگرام دکتر حسن زاده

روش انجام کربوکسی تراپی

در روش کربوکسی تراپی، گاز CO2 با سوزنی بسیار ظریف زیر پوست دمیده می شود. درد و سوزش ناشی از آن بسیار کم است و نیاز به انجام بی حسی نیست.

مراقبت های پس از کربوکسی تراپی

تنها مراقبت این روش عدم استفاده از سونا و جکوزی و حمام تا حدود 4 ساعت می باشد. پوست بعد از انجام کربوکسی تراپی تا مدتی متورم خواهد بود که این تورم پس از گذشت زمان چندساعت و ندرتا چند روز از بین می رود.

جای جوش یا اسکار آکنه از آزار دهنده ترین مشکلات پوستی است که در نوجوانی و جوانی که افراد توجه بیشتری به ظاهر خود دارند؛ بیش از هر زمان دیگری بروز می‌نماید. خوشبختانه روشهای بسیار خوبی برای درمان جای جوش وجود دارد که برخی از آنها لیزری و برخی دیگر غیر لیزی می‌باشند. در سنندج نیز این امکان برای شما فراهم است که با مراجعه به مراکز تخصصی پوست، بتوانید از بهترین درمانهای جای جوش بهره مند شوید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

هانیه [ 1402-08-04 ]
سلام آقای دکتر آیا لاغری با کربوکسی تراپی ماندگاره تو چند جلسه نیازه برای شکم و پهلو که سایز کم بشه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465