منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087

تزریق بوتاکس مشاهیر جهان

به تصویر زیر از معمر قزاقی دیکتاتور معدوم لیبی دقت کنید .

چه استنباطی از آن دارید. درمرحلة اول نگاهی متکبرانه و از بالا به پایین را میتوان استنباط کرد که با توجه به شناختی که همگان از روحیه مستکبرانه دیکتاتورها دارند و نیز باتوجه به اختلال شخصیتی از نوع خودشیفته قزاقی، استنباطی منطقی به نظر میرسد. اما از نگاه یک متخصص پوست، فکر می کنم این همه ماجرا نباشد.

اخبار زیادی وجود دارد که حاکی از اعمال زیبایی متعدد معمر قزاقی است از جمله لیفتینگ پوست، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس (که البته اینها نیز میتواند جزئی از رفتاهای ناشی از شخصیت خودشیفتة وی باشد).

اگر عکسهای قبلی معمر قزاقی را ملاحظه کنید متوجه پیشانی پرچین و چروک وی خواهید شد. که در عکسهای آخر عمری وی این حالت کمتر دیده میشود بدون شک قزاقی از بوتاکس بعنوان یکی از اعمال زیبایی استفاده کرده است.

آدرس اینستاگرام دکتر حسن زاده

یکی از عوارض بوتاکس که بخصوص در افرادی که چینهای عمیق در ناحیه پیشانی دارند و به اصطلاح پیشانی سنگینی دارند، افتادگی پلک است. میتوان استنباط کرد که به دنبال تزریق بوتاکس و صاف شدن پیشانی پرچین و چروک قزاقی وی دچار افتادگی پلک شده و مجبور بوده است برای به دست آوردن دید کافی مقداری گردن خود را به سمت عقب خم کند و این موجب شده است که در تصاویر این گونه مغرور و خودخواه به نظر برسد که خوب صد البته کاملاً با شخصیت ذاتی وی نیز هماهنگ است

به امید سرنوشتی مشابه برای همه دیکتاتوران و مستبدان.

نوشته شده توسط: دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو

همشهریان عزیر! اکیداً توصیه می‌کنیم؛ برای انجام بهترین اقدامات جوانسازی، به متخصص پوست مو و زیبایی در سنندج مراجعه نمایید و از انجام این امور توسط افراد غیر پزشک ، در مراکز غیر مجاز خودداری کنید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465